Konkurs składa się z dwóch etapów. Pierwszy jest bezpłatny i polega na wypełnieniu formularza zgłoszeniowego ze strony www konferencji i wysłaniu na adres [email protected] do 31 grudnia br. Drugi etap będą stanowić prezentacje podczas konferencji, a o zwycięzcy zdecyduje obecne na wydarzeniu jury. O tym, które case studies zostaną przyjęte do drugiego etapu, organizator poinformuje do 10 stycznia 2013 r. Koszt udziału w Case Study Festival to 350 zł.
Jury składać się będzie z zaproszonych przez organizatora ekspertów, występujących podczas konferencji. Nagrodami w konkursie będą pakiety usług przygotowane przez Partnerów konferencji: Brand24, AdVice, SoTrender, Fanster, a także specjalny tytuł Social Media SuperStar.
Zobacz również
Oprócz konkursu dla agencji, zaplanowano także rywalizację indywidualną, gdzie każdy uczestnik konferencji, będzie mógł walczyć o specjalny tytuł Social Media SuperStar. Zadanie konkursowe będzie polegało na rozwiązaniu testu wiedzy i umiejętności.
Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Jest to pierwsza edycja Social Media Convent, które planowane jest również na kolejne lata. Organizatorem jest agencja Feeltz. Wydarzenie poprowadzi specjalista w dziedzinie przedsiębiorczości i komunikacji Lasse Chor z Danii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach