Gatunki muzyczne do zaprezentowania to: rock, jazz, hip-hop, reggae, blues oraz muzyka klasyczna.
Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest stworzenie sześciu grafik na koszulki, które prezentować będą sześć różnych gatunków muzycznych – rock, jazz, hip-hop, reggae, blues oraz muzykę klasyczną – i przesłanie ich do Organizatora w terminie do 27 lutego br. Projekty powinny być przygotowane w jak najlepszej jakości, minimalnie 300 DPI. Maksymalne wymiary projektu to 33×40 cm. Prace powinny zostać przesłane w krzywych i zapisane w formacie JPG, psd, svg, PDF lub crt. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie Organizatora.
Zobacz również
JBL to jeden z najbardziej znanych producentów sprzętu nagłaśniającego na świecie. Firma z Northridge w Kalifornii obecna jest wszędzie tam, gdzie może być odtwarzany dźwięk – od laptopów i samochodów, przez systemy hi-fi, kina domowego, głośniki multimedialne, aż po sale konferencyjne, lotniska i wielkie sceny koncertowe. Kolumny JBL można spotkać w większości kin na całym świecie, w tym w Kodak Theater, w którym odbywa się coroczna oscarowa gala. JBL nagłośnił olimpiady w Pekinie w 2008 i w Londynie w 2012 oraz stadiony na Euro 2012 w Polsce. Słychać je również w najsłynniejszych salach operowych, m.in. w Kopenhadze, Wiedniu, Sydney i Szanghaju. Znajdziemy je w rozgłośniach radiowych, studiach nagraniowych i klubach muzycznych. To właśnie JBL gra u Bruce’a Springsteena, Stinga, Erica Claptona, członków The Who, The Rolling Stones, U2 czy Metalliki. Do grona wielbicieli tych głośników należeli także Elvis Presley, Beatlesi oraz Michael Jackson. W 2012 roku twarzą kampanii JBL „Hear the Truth” został sam Paul McCartney.
Pomimo gigantycznej produkcji (ponad 50 modeli kolumn i subwooferów do użytku domowego) jakość odtwarzanej muzyki pozostaje dla inżynierów JBL najważniejsza. Każdy prototyp kolumn z pomarańczowym logo przechodzi wnikliwe testy odsłuchowe i to one ostatecznie decydują o rozpoczęciu produkcji. To daje gwarancję, że głośnik, po który sięgamy w sklepie naprawdę jest najwyższej jakości i brzmi doskonale.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing