Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
– identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center;
– promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy;
– a także wyboru najlepszych w branży – zarówno firm, jak i osób.
Zobacz również
Do 14 lutego 2022 roku pod adresem: pcca.pl można rejestrować zgłoszenia do konkursu w 24 kategoriach pogrupowanych w następujących sekcjach:
– Komunikacja z klientami;
– Zespoły i menadżerowie;
– Projekty i zarządzanie.
Polish Contact Center Awardsto konkurs Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB powstały z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku). SMB to największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od dwóch lat jesteśmy świadkami rozwoju całkiem nowego sposobu zarządzania relacjami z klientem. Zdalne kanały kontaktu stały się jeszcze bardziej naturalnym narzędziem komunikacji społecznej i marketingowej, a organizacje stale poszerzają kompetencje w tym zakresie. Nowy etap rozwoju rynku zdalnej komunikacji postanowiliśmy podkreślić nową odsłoną konkursów branży CC, które przyjęły wspólny mianownik w ramach Polish Contact Center Awards. Nagrody przyznane przez jury PCCA 2022 podkreślą dokonania organizacji skupiających uwagę na jakości relacji z klientami, co w czasach trwających ograniczeń i izolacji jest szczególnym wyzwaniem i niesie ze sobą dodatkowe wartości nie tylko biznesowe, ale także społeczne – mówi Urszula Zarańska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Naszym celem jest wybór najlepszych zgłoszeń, określenie najwyższych standardów prowadzenia rozmów oraz zarządzania jednostkami CC, które wnoszą wymierny wkład w budowę wartości marek, co w obecnej sytuacji jest szczególnie ważne. Konkurs dotyka wszystkich istotnych obszarów zarządzania zdalną komunikacją z klientami firmy, a rywalizacja w poszczególnych kategoriach pozwala identyfikować i wskazywać najwyższe standardy działania na rynku. Ważne jest jednak, że poza walką o tytuł najlepszego organizacje i ludzie z branży mogą realizować hasło, które przyświeca konkursowi, czyli „ucz się i rozwijaj z najlepszymi – dodaje Urszula Zarańska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w czerwcu 2022 roku.