Konrad jezierski będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii handlu zintegrowanego wielokanałowo oraz implementację rozwiązań klientocentrycznych. Zapewni spójne doświadczenia zakupowe konsumentom bez względu na to, z którego kanału korzystają, bazując na swoim bogatym doświadczeniu w e-commerce.
Konrad łączy odważną wizję z doświadczeniem transformacji digitalowej. Tu nie chodzi wyłącznie o e-commerce i spójność wielokanałową. To człowiek, który firmę obuwniczą przekształcił w nowoczesną spółkę z fashiontechu – mówi Wojciech Kiestrzyń, Prezes Zarządu Sklepów Komfort SA, który osobiście był zaangażowany w proces rekrutacji Jezierskiego. – Wierzę, że jest właściwą osobą, która ma nie tylko ambicje i motywację, ale przede wszystkim determinację do przeprowadzenia rewolucji w doświadczeniu zakupowym naszych Klientów – dodaje Kiestrzyń.
Zobacz również
Konrad Jezierski swoją wiedzę zdobywał na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim oraz Halmstad University. Od początku swojej kariery zawodowej jest związany z handlem, a w portfolio marek, których sprzedażą się zajmował są ZARA, Trespass, eobuwie.pl i CCC. Jako Head of Retail w eobuwie.pl , brał udział w tworzeniu eobuwie.pl concept store oraz zarządzał siecią i wspierającymi działami. W CCC SA., najpierw był odpowiedzialny za projekt stworzenia i rozwoju usługi esize.me, a następnie pełnił rolę Omnichannel Development Director. Jezierski wprowadził na polski rynek firmę Trespass. Będąc European Regional Manager miał pełną odpowiedzialność za oddziały spółki w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii oraz w Niemczech.
Jak sam podkreśla do zmiany pracodawcy skłoniła go wizja właściciela:
Stworzenie omnichannelowej firmy z kategorii home deco, która kompleksowo może zaadresować potrzeby Klienta – to jest niewątpliwie wyzwanie. Na rynku nie ma takiej firmy, jaką wkrótce stanie się Komfort. Cieszę się, że jako osoba odpowiedzialna za wdrożenie nowoczesnych procesów przyczynię się do tego, aby remont stał się przyjemnością. Realizacja tego celu to prawdziwie fascynujące wyzwanie – przyznaje Konrad Jezierski.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Do zadań Jezierskiego należy także zbudowanie zespołu specjalistów w obszarze nowych technologii i rozbudowa warszawskiego biura Spółki.Prywatnie Konrad jest pasjonatem motoryzacji i nowych technologii, uwielbia dobrą kuchnię, a wolny czas najchętniej spędza podróżując na dwóch kołach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing