fot. depositphotos.com
Rusza kampania „Jesteś wygrywem”
W różnych kanałach komunikacyjnych Żabka będzie informować o wspólnej akcji z Bankiem BNP Paribas. M.in. w sklepach klienci znajdą plakaty informujące o promocji „Jesteś wygrywem”, a na nich specjalne kody QR kierujące do internetowego sklepu z aplikacjami.
Zobacz również
Klienci na miejscu mogą pobrać GOmobile i otworzyć Konto Otwarte na Ciebie. Dodatkowo, każdy klient, który założy Konto z kartą płatniczą Mastercard w aplikacji oraz aktywuje kartę i zapewni wpływ min. 1 000 zł, otrzyma e-vouchery o łącznej wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Żabka. Aktywacja konta i karty odbywa się online, a korzystanie z karty mobilnej (płacenie za pomocą smartfona lub smartwatcha) jest możliwe tuż po otwarciu konta.
Poza standardową ofertą przypisaną do Konta, czyli bezpłatnemu otwarciu i prowadzeniu konta, bezpłatnym przelewom oraz wypłatom z bankomatów Banku BNP Paribas i sieci Planet Cash, obowiązują też specjalne, promocyjne warunki oferowane przez bank. To brak opłat za użytkowanie karty mobilnej lub zwykłej (przez 12 miesięcy od jej wydania).
Przeczytaj regulamin promocji Jesteś wygrywem.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
– To pierwsza na polskim rynku współpraca banku i sieci handlowej na tak dużą skalę. Bezprecedensowe są również możliwości, jakie wspólnie zaoferujemy – każda osoba może wejść do sklepu Żabka wyłącznie ze swoim smartfonem i wyjść z niego jako klient Banku BNP Paribas, ciesząc się całą gamą dodatkowych benefitów. Nie musi chodzić do placówki, szukać rozwiązań w Internecie, ani czekać na kuriera z umową. Jako bank mocno stawiający na cyfryzację i promocję płatności bezgotówkowych, liczymy nie tylko na zapoznanie szerszego grona klientów z naszą ofertą, ale również szeroką promocję płacenia kartą (szczególnie wirtualną, bez konieczności wyrabiania plastikowej), smartfonem czy smartwatchem – mówi Tomasz Dymowski, tribe leader omnichannel for retail w Banku BNP Paribas.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Loteria dla klientów Żabki i BNP Paribas
W ramach promocji, używanie karty (mobilnej lub standardowej), w szczególności do płatności w sklepach sieci Żabka oraz sklepach autonomicznych Żabka Nano, przekłada się na udział w loterii, w której można wygrać e-vouchery na zakupy w sklepach Żabka lub nagrody pieniężne.
Codziennie można wygrać e-vouchery o łącznej wartości 500 zł. Nagrody pieniężne przyznawane są co tydzień – 5 000 zł, co miesiąc – 50 000 zł, a na koniec nawet 500 000 zł. Każda transakcja kartą płatniczą na kwotę co najmniej 10 złotych w sklepie Żabka lub Żabka Nano to dziesięć losów na loterii, każda inna transakcja – jeden los. Loteria potrwa 12 miesięcy.
– W Żabce umożliwiamy nie tylko dokonanie szybkich zakupów, ale także skorzystanie z wielu wygodnych usług. Zapraszamy do wzięcia udziału w akcji „Jesteś wygrywem”, którą przygotowaliśmy we współpracy z Bankiem BNP Paribas oraz czerpania jak najwięcej radości i profitów z zakupów w naszych sklepach – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w Żabka Polska.
Przeczytaj regulamin loterii.
PS. Bank BNP Paribas zbadał feminatywy w codziennym języku Polaków
Badanie pokazało, jak stosowanie męskich lub neutralnych rodzajowo nazw zawodów zmienia postrzeganie przedstawicieli tych profesji wśród dzieci. Ponadto zbadano, czy tak samo oceniamy profesjonalizm osoby, której zawód określono męskim, żeńskim lub nijakim rzeczownikiem.