Kontynuacja kampanii „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek”

Marka Bracia Sadownicy kontynuuje kampanię rozpoczętą w 2019 roku pod hasłem „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek”.
O autorze
1 min czytania 2020-04-03

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii Braci Sadowników, powstałej na kanwie prawdziwej historii sadowniczej rodziny, marka kontynuuje działania bazujące na storytellingu. Spoty realizowane w 2019 r. pod hasłem „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek” opowiadały historie bohaterów – twórców i współpracowników firmy Bracia Sadownicy. Seria trzech krótkich filmów dokumentalnych pokazujących sad, ludzi w nim pracujących oraz samych braci cieszyła się popularnością wśród internautów i spotkała z uznaniem branży reklamowej.  Kampania została wyróżniona w konkursie Kreatura w kategorii Content Marketing – Branded Content. 

Pięć filmów z tegorocznej odsłony kampanii Braci Sadowników uzupełnia historię zapoczątkowaną w 2019 r. W nowych odcinkach bohaterowie, opowiadają o codziennych obowiązkach pracy w sadzie, komponowaniu smaków nowych produktów czy kulisach pracy przy produkcji. Wszystkie filmy zrealizowane na potrzeby kampanii znajdują się na oficjalnym kanale marki na YouTube. 

Cape Morris odpowiada za koncept kreatywny nowej kampanii Braci Sadowników, a przygotowaniem filmów zajął się dom produkcyjny Videlec. Agencja Cape Morris współpracuje z marką Bracia Sadownicy od początku 2019 r. i odpowiada za całościową obsługę marketingową marki, w tym strategię komunikacji oraz realizację spotów. Obsługuje także profil Braci Sadowników na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj