Kool Things rozszerza współpracę z Activision Publishing Inc., jednym z największych wydawców gier wideo na świecie, kojarzonym z markami: Call of Duty, Destiny, Skylanders, Crash Bandicoot i wieloma innymi. Kool Things od maja ub. roku odpowiada za komunikację marki Call of Duty, a od teraz zajmie się także szerokim wachlarzem usług PR na rzecz marki Destiny w Polsce. Agencja będzie współpracowała z CDP.PL, lokalnym wydawcą gier Activision. Umowa pomiędzy Activision Publishing Inc. a Kool Things została podpisana na czas nieokreślony [TBC].
W ramach współpracy agencja Kool Things będzie odpowiadać za wsparcie oraz wdrożenie strategii komunikacji marki Destiny na polskim rynku, w tym za media relations, organizację wydarzeń i współpracę z ambasadorami. Działaniami na rzecz marki Destiny zajmie się zespół w składzie: Karolina Urban (Account Manager), Alek Pakulski (Head of PR), Tomek Stachurski (PR Specialist), Wojtek Mroczek (PR Specialist i Copywriter), a codzienne wsparcie zapewni Paulina Tomczyk (PR Assistant). Z najświeższymi wiadomościami dotyczącymi Destiny oraz Call of Duty można zapoznać się w centrum prasowym Kool Things pod adresem: http://www.koolthings.com/pl/dla-mediow
Zobacz również
Zainteresowani grą Destiny mogą odwiedzić stronę www.DestinyTheGame.com i obserwować oficjalne profile gry na Twitterze oraz Instagramie.
Kool Things to agencja specjalizująca się w PR, marketingu i konsultingu na rynku gier oraz powiązanych technologii. Firma rozpoczęła działalność w Europie Centralnej i krajach CIS, a po kilku latach przekształciła się w firmę świadczącą kompleksowe usługi o zasięgu globalnym. Więcej informacji na temat agencji Kool Things można znaleźć pod adresem: http://www.koolthings.com/pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]