Kreatywny think tank
Podejście, w którym agencja powinna robić tylko i wyłącznie kampanię reklamową jest w naszym odczuciu anachronizmem. Nasz model, czyli fuzja myślenia strategicznego z usługami kreatywnymi, pozwala klientom na maksymalne wykorzystanie wiedzy i kompetencji agencji na wielu polach. Kopp+Hagen funkcjonuje jako one stop shop, gdzie klient może zadbać całościowo o markę: ukształtować jej strategię, nadać jej wygląd, zaprojektować doświadczenie konsumenta; jak również zakomunikować swój produkt zarówno w świecie offline, jak i online. Pracujemy dla marek o ugruntowanej pozycji, jak również małych, startujących biznesów. Rozmiar firmy nie ma znaczenia, liczą się idee, jakie możemy przypisać marce dla zbudowania jej przewagi.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Świetny service, bez client service
Wychodzimy z założenia, że klient nie potrzebuje pośrednika między sobą, a twórcą. Mamy wypracowaną metodę prowadzenia projektów, która angażuje klienta i pozwala mu aktywniej uczestniczyć w całym procesie. Bliski kontakt z zespołem to wartość dodana dla naszych klientów, a szybsza wymiana informacji i wiedzy przekłada się wprost na lepszą efektywność współpracy. Jest to model, który mamy zamiar rozwijać.
Świat nie potrzebuje kolejnej agencji reklamowej
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przed startem zadaliśmy sobie najprostsze w świecie pytanie: czy jest dla nas miejsce? Kopp+Hagen to hipoteza. Założenie, że jest miejsce dla dobrej i rzetelnej pracy, dla odważnych i nietuzinkowych strategii i kreacji, dla budowania partnerskich relacji opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Zdajemy sobie sprawę, że świat nie potrzebuje kolejnej agencji reklamowej. Ale zdecydowanie potrzebuje pięknych, mądrych, funkcjonalnych i użytecznych społecznie rozwiązań. Takich, które sprawią, że ludzie będą chcieli sięgać po marki oferujące więcej, niż konkurencja. Kiedy spojrzeć na krajobraz komunikacji marketingowej, brandingu, czy usług w Polsce, jest naprawdę duże pole dla zmian. Chcemy je wprowadzać.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kopp+Hagen ma siedzibę w Krakowie. Założyciele firmy w dotychczasowej karierze tworzyli projekty m.in. dla takich marek jak: Honda, Porsche, XTB, Centra Outlet Factory, Galeria Katowicka, BP, Medicine, Seed Labs Inc. Więcej informacji na temat agencji dostępnych jest pod adresem.