TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Koral daje szansę „na fejm”. Ruszyła kampania na multimedialnych ekranach w całej Polsce

O autorze
1 min czytania 2022-07-19

Wystartowała kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, m.in. na hotelu Marriott w Warszawie, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick. To nie wszystko – obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki zyskując ogromną rozpoznawalność – zdjęcia zwycięzców akcji specjalnej „QuickSlick i fejm masz w mig” pojawią się bowiem na tych samych ekranach obok spotów marki.

Koral nawiązał współpracę z siecią Screen Network, która specjalizuje się we wdrażaniu kampanii Digital OOH. Kampania reklamowa Koral pojawi się na 75 ekranach w 21 miastach w całej Polsce, m.in. przy Galerii Krakowskiej w Krakowie czy na Placu Unii i na hotelu Marriott w Warszawie.  

Marka Lody Koral we współpracy z agencją Veneo przygotowała innowacyjną akcję specjalną dla swoich konsumentów, którzy, dzięki zasięgom jakie oferują kampanie Screen Network, mogą zyskać popularność i „fejm”. Oprócz spotów reklamowych na ekranach wyświetlać się będą zdjęcia zwycięzców akcji „QuickSlick i fejm masz w mig” skierowanej do młodzieży. Szczegóły znajdują się na QuickSlick.pl.

Kampania reklamowa oraz akcja specjalna marki Lody Koral potrwa do 10 sierpnia br. Za koncept kreatywny kampanii „QuickSlick i fejm masz w mig”, a także koordynację współpracy ze Screen Network odpowiada agencja Veneo. Komunikaty wyświetlane na ekranach Screen Network docierają do ponad 6 milionów osób, trafiając do 6 na 10 Polaków przebywających 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj