Firma Koral, najpopularniejszy polski producent lodów, w 2017 roku stawia na promocję kolejnej, po Braciach Koral, marki premium – lodów impulsowych Grand Gold. Spot reklamowy „Grand Gold – Władca zmysłów” będzie emitowany przed seansami filmu „Ciemniejsza strona Greya” oraz wybranymi seansami kobiecymi w sieci kin Helios w całej Polsce. Kampania startuje 10 lutego i jest skierowana do kobiet. Spot będzie można również zobaczyć w Internecie, w ramach kampanii wideo m.in. na YouTube.
Lody Grand Gold to trzy smaki w belgijskiej czekoladzie: lody waniliowe w czekoladzie deserowej, lody waniliowe w czekoladzie z migdałami, oraz śmietankowy baton lodowy Grand Gold z sosem toffi, w czekoladzie z orzechami.
Zobacz również
Za produkcję spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” odpowiedzialna jest krakowska agencja interaktywna Veneo, obsługująca kompleksowo markę Koral w kanałach digital.