Koronawirus. GO Sport wprowadza zmiany w funkcjonowaniu sklepów stacjonarnych

Stosując się do wprowadzonych przez rząd regulacji prawnych oraz mając na uwadze bezpieczeństwo pracowników i klientów, od 15 marca 2020 roku wszystkie sklepy stacjonarne GO Sport zostały zamknięte do odwołania.
O autorze
1 min czytania 2020-03-17

W nocy, z piątku na sobotę (13-14 marca), w Polsce wprowadzony został stan zagrożenia epidemicznego. Jednym ze skutków tej decyzji jest ograniczenie działalności galerii handlowych i zamknięcie obecnych tam sklepów oferujących sprzedaż ubrań, biżuterii, kosmetyków, narzędzi oraz wszelkich innych towarów. Sportowa sieć GO Sport zalicza się do grona tego rodzaju placówek, w związku z czym wszystkie sklepy stacjonarne marki zostały zamknięte.

Zawieszenie działalności sklepów w centrach handlowych nie oznacza braku możliwości robienia zakupów w GO Sport. Klienci wciąż mogą zamawiać produkty przez stronę internetową, a co więcej, GO Sport wdrożył darmową dostawę dla wszystkich zamówień, niezależnie od ich wartości. Kupujący mogą wybrać spośród dostępnych form dostarczania przesyłek, czyli odbiór z paczkomatów InPost, dostawa kurierem DHL do domu lub do punktu DHL.

Kwestia zwrotów również została dostosowana do aktualnej sytuacji. Towary zakupione w sklepach stacjonarnych przed ich zamknięciem będzie można zwracać do 14 dni od ponownego otwarcia salonów GO Sport. Obecnie w związku z zamknięciem sklepów stacjonarnych nie ma możliwości zwrotu w sklepie. Z kolei produkty zakupione online, należy standardowo zwracać przez stronę internetową. 

Więcej informacji dotyczących funkcjonowania sklepów GO Sport znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj