fot. medium.com
Za przeprowadzoną na londyńskiej stacji metra Clapham Common akcję odpowiada kolektyw Glimpse, który stworzył projekt crowdfundingowy Citizens Advertising Takeover Service (CATS). W jego ramach w lutym tego roku przeprowadzono zbiórkę środków na Kickstarterze, mającą na celu umożliwienie zamiany reklam w metrze na zdjęcia zwierząt. Dzięki zebraniu ponad 20 tysięcy funtów, twórcom projektu udało się podmienić na dwa tygodnie 68 kreacji znajdujących się na wspomnianej stacji. Wśród zamieszczonych zdjęć znajdują się również te, przedstawiające koty możliwe do adopcji.
Zobacz również
-
Ketchup w butelce po szamponie i kawa w puszce po farbie… Czy chaos packaging to nowy trend [OPINIE]
-
Hashtagalek w niezwykłej sesji retro odkrywa piękno odświeżonego Hotelu Arche Nałęczów
-
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
fot. medium.com
fot. medium.com

„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu