Aktorka (po raz pierwszy zgodziła się wystąpić z dziecięcym aktorem u boku) jako nowoczesna, aktywna zawodowo kobieta robi wiele, by zapewnić najlepszą opiekę dla swojej rodziny. Wie jednak, że nie wszystko da się przewidzieć. Dlatego zaufała ubezpieczeniom Aviva, które gwarantują prywatną opiekę medyczną oraz nawet do 800 tys. zł na leczenie lub spłatę kredytu w przypadku ciężkiej choroby lub niezdolności do pracy.
Małgorzata Kożuchowska współpracuje z Avivą od marca 2015 roku. Przyznaje, że sama od ponad 20 lat ma polisę w Avivie i z własnego doświadczenia wie, że firma oferuje najwyższy standard ubezpieczeń.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Małgosię cechuje profesjonalizm, a do tego jest ciepłą i rodzinną osobą. Mocno angażuje się w konkurs Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”, mający na celu realizację projektów dla dzieci i ich rodziców. Tą kampanią chcemy pokazać, że troskę o najbliższych można wyrazić na wiele sposobów. Ważne jest, by zapewnić im bezpieczeństwo i opiekę w przypadku niespodziewanych zdarzeń – mówi Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji i zarządzania marką Aviva.
„Jak każdy mam swoje plany: dalekie, bliskie, ale mam także plany na nagłą zmianę planów” przekonywała aktorka w ubiegłorocznym spocie. Nowoczesne ubezpieczenie jest przydatne w wielu codziennych sytuacjach i pomaga utrzymać standard życia rodziny w razie chorób i innych wypadków losowych. Tylko w 2015 roku Aviva wypłaciła klientom świadczenia o wartości 263 mln zł z ubezpieczeń na życie.
Kampania potrwa 8 tygodni. Spoty pojawią się w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Scenariusz opracowany wewnętrznie przez dział komunikacji i zarządzania marką, strategia Corporate Profiles Consulting, dom produkcyjny Papaya Films, reżyser Antek Nykowski, postprodukcja Lunapark.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing