Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął współpracę z LBB – platformą prezentującą projekty reklamowe z poziomu globalnego, jak i lokalnego – po to, aby wesprzeć polską kreatywność na rynkach zagranicznych. W rezultacie partnerstwa powstała polska edycja serwisu, gdzie m.in. członkowie KPR SAR prezentują swoje portfolio.
Nowe partnerstwo pozwoli KPR SAR wspierać i prezentować najlepsze prace kreatywne i nowości z polskiego rynku reklamowego. Każda z edycji LBB jest żywym źródłem informacji o projektach, kampaniach i wydarzeniach z branży kreatywnej danego kraju. Za jednym kliknięciem reklamodawcy oraz inni uczestnicy branży z całego świata, mogą odkryć najnowsze realizacje i pomysły z Polski.
Zobacz również
Ta współpraca nie tylko otworzy dostęp do polskich realizacji, talentów i marek, ale pozwoli KPR rzucić światło na polskie firmy i twórców stojących za nimi, w ramach serii wywiadów ‘5 Minutes with…’. Wszyscy członkowie KPR SAR otrzymają członkostwo Silver LBB, a reprezentacja Polski dołączy do grona jurorów tegorocznej edycji Immortal Awards, która po raz pierwszy włączy do projektu rywalizację o najlepszą kampanię na poziomie lokalnym.
– Klub Producentów Reklamowych zrzesza najlepsze polskie firmy produkcyjne. Robimy to pod banderą SAR – stowarzyszenia ponad stu firm i agencji budujących polski przemysł kreatywny. Promowanie na innych rynkach prac, które są dostarczane przez branżę jej międzynarodowym i polskim klientom, stało się naszym celem, ponieważ uważamy, że jakość tych realizacji po prostu na to zasługuje. Platforma LBB, z 300 000 odwiedzin unikalnych użytkowników w miesiącu, wydaje się idealnie realizować ten cel – komentuje Julian Dworak, dyrektor KPR.
– W LBB jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z KPR SAR, która ma pomóc światu dowiedzieć się więcej o polskich talentach. To silny twórczo kraj, o którym po prostu nie mamy okazji czytać wystarczająco dużo. Są tam świetni twórcy, reżyserzy i oczywiście genialni operatorzy. Chcemy współpracować z członkami KPR SAR, aby wyeksponować lokalny talent na szerszy rynek. Tworząc edycje lokalne, zapewniamy światową scenę regionom, które być może nie są objęte zasięgiem na jaki zasługują. To partnerstwo rozpoczniemy serią materiałów poświęconych lokalnym firmom produkcyjnym, i rzucającym światło na wschodzące talenty – dodaje Matt Cooper, CEO Little Black Book.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing