Żywiec w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje do lokalnych skojarzeń. Bohaterem komunikacji jest krakowska para, która na etykiecie piwa Żywiec pojawiła się jeszcze w połowie XX w. W akcji „Krakowska Parafraza” para prowadzi zabawne dialogi nawiązując do krakowskich symboli.
Dedykowane akcji materiały POS i opakowania Żywca dostępne są w sklepach na terenie Krakowa i Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital oraz outdoor (billobardy, citilighty, frontlighty, siatki) i bankomaty.
Zobacz również
Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing