Krakowska parafraza Żywca

W październiku Żywiec prowadzi kampanię reklamową „Krakowska Parafraza”, która obejmuje digital i nośniki zewnętrzne w Krakowie oraz działania w punktach sprzedaży na terenie województwa małopolskiego.
O autorze
0 min czytania 2015-10-23

Żywiec w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje do lokalnych skojarzeń. Bohaterem komunikacji jest krakowska para, która na etykiecie piwa Żywiec pojawiła się jeszcze w połowie XX w. W akcji „Krakowska Parafraza” para prowadzi zabawne dialogi nawiązując do krakowskich symboli.

Dedykowane akcji materiały POS i opakowania Żywca dostępne są w sklepach na terenie Krakowa i Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital oraz outdoor (billobardy, citilighty, frontlighty, siatki) i bankomaty.

Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się