„Król jest tylko jeden”, czyli przegląd „dobrych”, polskich reklam w rytmie disco!

„Król jest tylko jeden”, czyli przegląd „dobrych”, polskich reklam w rytmie disco!
Niezależnie od tego, czy jesteś z tych, którzy relaksują się przy reklamach, czy też tych, którzy wręcz przeciwnie – wyłączają telewizor, kiedy widzą kolejny spot promujący specyfiki na siwiejące włosy, w którymś momencie swojego życia z reklamą się zmierzysz.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

zdjęcia główne artykułu: materiały prasowe

Niektóre z nich są zabawne, drugie pouczające. Potrafią przekazać wiedzę merytoryczną i dotykają problemów społecznych, jednak jest jedna grupa, która pokazuję, że kreatywność niejedno ma imię.

Przykładów słabych reklam w polskiej telewizji nie brakuje. Olaf Lubaszenko w reklamie e-papierosa, Cezary Żak zachwalający margarynę czy nowy energy drink Zenek.

Olaf Lubaszenko wie jak poradzić sobie z kryzysem! Prostytutki, e-papieros… Mój komentarz jest zbędny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeśli lubicie potupać nóżką w rytm dobrej muzyki, warto wejść na VOX.FM. Oni wiedzą jak „rozruszać” słuchaczy!



Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po co brać zwykłą pożyczkę, skoro można mieć przebojową pożyczkę! Michał Wiśniewski był twarzą kampanii reklamowej pożyczki gotówkowej oferowanej przez SKOK Wołomin. On to potrafi zachęcić!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niespełna miesiąc od rynkowego debiutu Zenek Energy Drink rozpoczęła się kampania promująca napój. Królem reklamy, jest nie kto inny jak sam Zenon Martyniuk. Czy przez jego „oczy zielone” zwariujemy na punkcie energetyka?

Jeśli kiedykolwiek agencjom kreatywnym zabraknie pomysłów na kampanie reklamowe, proponujemy poprosić o pomoc twórców spotu Amino Fasolowej zupy Romana!

Sport to zdrowie, ale najwyraźniej jest też lekiem na „dobrą” kampanię. Kot i „Lewy” śpiewający „Blurred Lines”, serio?

„Hajs musi się zgadzać” i wiedzą o tym polskie gwiazdy, które coraz częściej decydują się promować swoim nazwiskiem przeróżne produkty i marki. Czy zawsze z pozytywnym skutkiem?

Rozumiem wszystko, ale preparat na stonki?

Jeśli macie inne przykłady przaśnych i „dobrych” spotów reklamowych, piszcie, chętnie uzupełnię listę!

Wasze propozycje:  

„Chrupiące przeboje dla całej rodziny”  to slogan reklamy czipsów Star. Podobno ich chrupanie w każdym obudzi chęć do zabawy! Cóż, czy ja wiem?