Królewski przejazd: niestandardowa akcja iTaxi i Hankook Tire

Realizacje niestandardowych projektów powoli stają się domeną czołowego dostawcy usług taksówkowych. 26 listopada br. z okazji meczu Realu Madryt, iTaxi i Hankook Tire przygotowali wspólnie specjalną promocję – 30% zniżkę na przejazd komfortowym autem.
O autorze
1 min czytania 2019-12-18

iTaxi, poza działalnością związaną z zamawianiem przejazdów komfortowym autem, jest także świetnym partnerem do organizowania niecodziennych akcji. Doskonałym przykładem jest ostatnia współpraca z Hankook Tire, producentem opon klasy premium.

Każdy mecz Realu Madryt to piłkarskie święto

Fundamentem akcji był prestiżowy mecz Królewskich. Z tej okazji polscy kibice Realu Madryt, i nie tylko kibice, mogli skorzystać ze specjalnej zniżki na przejazdy. Łącznie z promocyjnych przejazdów skorzystało 3000 osób w całej Polsce.

– Polscy kibice są wielkimi fanami piłki nożnej. Wiemy, jak wielu z nich obserwuje poczynania Realu Madryt i z tego powodu chcieliśmy im ułatwić dojazd do pubów, klubów i wszystkich innych miejsc, gdzie można było obejrzeć mecz. iTaxi wybraliśmy, ponieważ podejmuje się niestandardowych akcji, a swoimi działaniami obejmuje całą Polskę – mówi Seweryn Dziwir, specjalista ds. marketingu Hankook Tire Polska. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przejazd najbardziej pożądanym samochodem elektrycznym świata

W akcji nie mogło zabraknąć Tesli S, wyjątkowego auta z napędem elektrycznym. Każdy zamawiający przejazd tego dnia mógł trafić na elektryka. Co więcej, po osiągnięciu celu, pasażer dowiadywał się, że koszt podróży poniósł Hankook Tire! 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

–  Auta z naszej floty zapewniają nie tylko wygodną i bezpieczną podróż, ale też świetnym nośnikiem reklamy. Współpraca z Hankook Tire jest dowodem na to, że jesteśmy gotowi na niestandardowe formy promocji – ocenia Przemysław Zbróg, advertising product manager iTaxi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Hankook został zwycięzcą tego dnia

3000 przejazdów i mnóstwo niespodzianek w postaci darmowego przejazdu dla klientów iTaxi to niebywały sukces akcji. Może i Królewscy w tym meczu zremisowali, ale to Hankook Tire został tego dnia zwycięzcą.

Jak wyglądała akcja? Zobaczcie sami: