iTaxi, poza działalnością związaną z zamawianiem przejazdów komfortowym autem, jest także świetnym partnerem do organizowania niecodziennych akcji. Doskonałym przykładem jest ostatnia współpraca z Hankook Tire, producentem opon klasy premium.
Każdy mecz Realu Madryt to piłkarskie święto
Zobacz również
Fundamentem akcji był prestiżowy mecz Królewskich. Z tej okazji polscy kibice Realu Madryt, i nie tylko kibice, mogli skorzystać ze specjalnej zniżki na przejazdy. Łącznie z promocyjnych przejazdów skorzystało 3000 osób w całej Polsce.
– Polscy kibice są wielkimi fanami piłki nożnej. Wiemy, jak wielu z nich obserwuje poczynania Realu Madryt i z tego powodu chcieliśmy im ułatwić dojazd do pubów, klubów i wszystkich innych miejsc, gdzie można było obejrzeć mecz. iTaxi wybraliśmy, ponieważ podejmuje się niestandardowych akcji, a swoimi działaniami obejmuje całą Polskę – mówi Seweryn Dziwir, specjalista ds. marketingu Hankook Tire Polska.
Przejazd najbardziej pożądanym samochodem elektrycznym świata
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W akcji nie mogło zabraknąć Tesli S, wyjątkowego auta z napędem elektrycznym. Każdy zamawiający przejazd tego dnia mógł trafić na elektryka. Co więcej, po osiągnięciu celu, pasażer dowiadywał się, że koszt podróży poniósł Hankook Tire!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Auta z naszej floty zapewniają nie tylko wygodną i bezpieczną podróż, ale też świetnym nośnikiem reklamy. Współpraca z Hankook Tire jest dowodem na to, że jesteśmy gotowi na niestandardowe formy promocji – ocenia Przemysław Zbróg, advertising product manager iTaxi.
Hankook został zwycięzcą tego dnia
3000 przejazdów i mnóstwo niespodzianek w postaci darmowego przejazdu dla klientów iTaxi to niebywały sukces akcji. Może i Królewscy w tym meczu zremisowali, ale to Hankook Tire został tego dnia zwycięzcą.
Jak wyglądała akcja? Zobaczcie sami: