Zwiedzającym towarzyszyć będzie najbardziej warszawskie piwo, które na tę noc przygotowało akcję samplingową wariantu Królewskie Niefiltrowane.
Wprowadzone na rynek w ubiegłym roku Królewskie Niefiltrowane to piwo inspirowane klimatem i smakiem charakterystycznym dla dawnej stolicy. Zarówno jego etykieta jak i receptura są ukłonem w stronę warszawskiej tradycji. Wariant zaprezentuje się na warszawskich ulicach podczas Nocy Muzeów, która odbędzie się 20 maja.
Zobacz również
Akcja samplingowa wystartuje o godz. 20 i potrwa do ok. 3 rano. W tym czasie ekipa Królewskiego Niefiltrowanego, w strojach wzorowanych na modzie dawnych lat, będzie przemieszczać się po mieście autem kultowym dla mieszkańców stolicy – starą Warszawą, oznakowaną logo marki. Piwo w zamkniętych butelkach będzie rozdawane osobom pełnoletnim w wybranych lokalizacjach na terenie miasta.
To kolejna akcja podkreślająca warszawski charakter Królewskiego. Regionalna marka inspiruje do poznawania historii stolicy i odkrywania jej wyjątkowej historii. Noc Muzeów jest do tego świetną okazją.
Impreza, w ramach której muzea, galerie i inne instytucje kulturalne udostępniają swoje ekspozycje do bezpłatnego nocnego zwiedzania, narodziła się w Berlinie w 1997 roku i szybko zaczęła się cieszyć dużym zainteresowaniem. Świetnie przyjęła się także w Warszawie, gdzie już od 14 lat przyciąga setki tysięcy mieszkańców i turystów. To noc, podczas której stolica nie zasypia, ulice tętnią życiem, a miasto jest odkrywane na nowo. W tym roku szukając charakterystycznej, starej Warszawy z logo Królewskie Niefiltrowane będzie można poznać dawny klimat miasta jeszcze lepiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing