W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za komunikację marki KROSS Rental na LinkedIn, Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach. Wspierać tez będzie klienta w produkcji kontentu foto, video i grafik.
Aktywność i dbałość o środowisko naturalne to tematy bardzo nam bliskie. Usługa KROSS Rental, czyli promowanie życia na rowerze wpisują się w DNA naszej agencji, dlatego tym chętniej przyjęliśmy zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie ofert – mówi Karolina Maria Siudyła, CEO Magnifico Marketing&PR Cnsultants.
Zobacz również
Idea długoterminowego najmu rowerów, jako środka codziennego transportu do pracy dla pracowników firm i korporacji to zdaniem wielu idealne rozwiązanie. Zwłaszcza obecnie, kiedy zauważamy mocne przemiany społeczne, a w tym dążenie do zdrowszego stylu życia i konieczność zaangażowania się człowieka w ratowanie planety, by ocalić ją przed grożącą nam katastrofą klimatyczną. Jakiś czas temu popularne stało się hasło: work-life balance, które z nową usługą marki KROSS Rental nabiera nowego znaczenia.
Dzięki budowaniu świadomości marki w mediach społecznościowych mamy nadzieję przekonać wiele firm do skorzystania z oferty Kross Rental – dodaje Siudyła.
Umowa została zawarta na rok z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Agencja została wybrana do obsługi na podstawie konkursu ofert.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing