Zaplanowana na wrzesień kampania obejmuje reklamy w telewizji, radiu, kinach oraz w Internecie. Dodatkowym elementem promocji marki Kruger&Matz jest też akcja billboardowa na ok. 150 nośnikach w całej Polsce.
Najważniejszym elementem kampanii promocyjnej jest spot reklamowy z udziałem Michała Leszka, twórcy Kruger&Matz, który przekonuje odbiorców dlaczego warto zaufać marce. Kampania opiera się na stworzonej w 2013 roku strategii z mocnym przekazem wartości, którymi kieruje się Kruger&Matz. Jak twierdzi Leszek, większość produktów elektronicznych produkowana jest w Chinach, dlatego zachęca on do dokonywania świadomych wyborów. To od konsumenta zależy, czy kupi produkt znanego światowego producenta, czy też wybierze spełniający te same funkcje i równie perfekcyjnie dopracowany technologicznie i jednocześnie dużo tańszy telefon lub tablet Kruger&Matz. Twórca marki przekonuje, że warto mu zaufać, a zaoszczędzoną różnicę przeznaczać na to, co w życiu ma prawdziwą wartość oraz znaczenie np. realizację swoich pasji. W spocie Michał Leszek odnosi się też do zaangażowania Kruger&Matz w kampanię It’s your life, just take it, poprzez którą pomaga pasjonatom w rozwijaniu ich pasji. Do udziału w reklamie została zaproszona ubiegłoroczna finalistka tej kampanii Dominika Orlik, której Kruger&Matz sfinansował zakup nowego motocykla.
Zobacz również
Rozpoczynająca się 24 września kampania reklamowa obejmuje 45s. spoty emitowane w TVP1 i TVP2, a także lokalnych kinach w całym kraju. Dodatkowo w Radio Zet emitowane będą 15s. reklamy komunikujące nowości produktowe Kruger&Matz – najnowszy flagowy smartfon LIVE 3 oraz tablet EDGE1161 z procesorem Intel Core M oraz systemem Windows 10. W działaniach promocyjnych położono także silny nacisk na media społecznościowe oraz Internet. Aktywności reklamowe w sieci opierają się na Facebooku i kanale Youtube. Dodatkowym elementem promocji projektu marki Kruger&Matz jest też kampania billboardowa na ok. 150 nośnikach w całej Polsce.
Autorem koncepcji oraz scenariusza spotu reklamowego jest Michał Leszek, który po raz kolejny powierzył produkcję spotu agencji MAPI, z którą współpracuje od ponad trzech lat. Za reżyserię i zdjęcia odpowiada Piotr Maczkowski. W planowanie i zakup mediów ponownie zaangażowano dom mediowy Mediapol, a za działania komunikacyjne odpowiada Anna Malitka-Babik, PR Manager Kruger&Matz. Kampania potrwa do połowy października.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing