– Jako wielka miłośniczka zwierząt, z przyjemnością zgodziłam się na współpracę z marką Brit. Czworonogi były zawsze częścią naszej rodziny, w tej chwili moja córka opiekuje się dwoma psami – chińskim grzywaczem powder puff oraz owczarkiem australijskim. To właśnie ona utwierdziła mnie w przekonaniu, że produkty marki Brit są godne polecenia oraz odznaczają się znakomitą jakością. Jestem niezwykle ciekawa naszej dalszej współpracy, która zapowiada się interesująco! – komentuje Krystyna Czubówna.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wkrótce odbędzie się premiera przygotowywanych wspólnie z Krystyną Czubówną materiałów.