TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Krystyna Czubówna zapowiada tegoroczny Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej w zabawnym spocie

Krystyna Czubówna zapowiada tegoroczny Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej w zabawnym spocie
Tegoroczna edycja Silesia Memoriału. Kamili Skolimowskiej odbędzie się już 25 sierpnia 2024 roku na Stadionie Śląskim. Imprezę w niecodzienny sposób promuje klip wideo, w którym lektorem jest Krystyna Czubówna.
O autorze
1 min czytania 2024-07-16

Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej już niebawem, a w sieci można już znaleźć materiały promocyjne imprezy. Jednym z nich jest krótki spot wideo, w którym nie tylko obserwujemy czołowych światowych lekkoatletów, ale również słyszymy dobrze znany głos Krystyny Czubówny.

Lektorka od lat związana z filmami przyrodniczymi i jedno z najważniejszych sportowych wydarzeń w Polsce to niecodzienne połączenie. Jak się jednak okazuje, wystarczy doprawić je odrobiną humoru i gotowe. Biegacze, skoczkowie czy oszczepnicy zostali w spocie przyrównani do różnych gatunków (istniejących lub wymyślonych na potrzeby kampanii) zwierząt. Efekt zaskakuje.

– Szybciej, wyżej i mocniej: to hasło znamy ze stadionów. Ale planując kampanię na 2024 roku, zdaliśmy sobie sprawę, że ono tak samo obowiązuje na sawannie, w dżungli i na pustyni. Gwiazdy, które 25 sierpnia obejrzymy na Silesia Memoriale Kamili Skolimowskiej, to również drapieżniki. Weszli na szczyt, bo są najszybsi i najmocniejsi – porównuje Marek Plawgo, dyrektor ds. komunikacji imprezy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację i realizację klipu odpowiadał zespół F25.Sport, sportowy dział Domu Produkcyjnego F25.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS LOT prezentuje safety video. Projekt powstał we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie 

W sieci pojawiło się nowe safety video od Polskich Linii Lotniczych LOT. To wynik współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się