Dzięki temu badaniu osoby odpowiedzialne za zarządzanie reputacją marki dostaną rekomendacje, które będą przekładalne na praktyczne działania.
Opierając się na ilościowych i jakościowych danych zebranych z mediach społecznościowych, przede wszystkim z Facebooka, który był główną areną kryzysów, przebadane zostało 19 sytuacji, które dostały łatę „kryzys w social media“. W raporcie poruszone zostały sprawy związane z kryzysami ważnymi, mniej ważnymi i niesłusznie nazywanymi kryzysami, w tym m.in. dotyczących NC+, ACTA, Uważam Rze czy Play. Opisane zostało także jak wobec popularyzacji social media zmienia się układ sił w relacji klient-firma. Zwrócono uwagę na dobre i złe praktyki, a także na znaczenie sposobu zachowania administratorów stron w profilaktyce i radzeniu sobie z zaistniałym kryzysem.
Zobacz również
Publikacja została objęta patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Opracowanie zostało również wzbogacone o komentarze ekspertów z branży public relations. W raporcie wypowiedzieli się Piotr Czarnowski, Rafał Czechowski, Tomasz Nadolny, Justyna Szafraniec , Monika Czaplicka i Andrzej Pomarański.
Raport dostępny jest tutaj
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce