Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi IS

Nowy CEO dołączy do agencji 1 lipca, będzie pracował razem z zespołem zarządzającym Saatchi & Saatchi IS: Patrycją Bruź-Soniewicką oraz Michałem Glapińskim (MDs). Krzysztof Andrzejczak będzie raportował bezpośrednio do Chairmana i CEO Publicis Communications, Tomasza Pawlikowskiego.
O autorze
1 min czytania 2017-06-27

Jego głównym zadaniem będzie zarządzanie agencją oraz dalsze rozwijanie kompetencji digitalowych i e-commerce Saatchi & Saatchi IS, praca nad dalszym wzrostem agencji w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

Z wielką duma dołączam do zespołu Saatchi & Saatchi IS, firmy która odnosi tak wiele sukcesów zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym, skutecznie łącząc wybitną jakość strategii i kreacji komunikacyjnych z zaawansowaniem technologicznym. Będziemy dalej konsekwentnie rozwijać strategię łączenia kompetencji: “myślenia ideą” będącą w DNA S&S z innowacją, analityką danych, transakcyjnością i silną specjalizacją e-commerce’ową IS. Wierzę, że jest to trzon nowoczesnego marketingu.”, mówi nowy CEO Saatchi & Saatchi IS.

Dodatkową rolą Krzysztofa Andrzejczaka będzie digitalizacja Publicis Communication w Polsce.

„Publicis Groupe daje olbrzymi wachlarz możliwości rozwoju kompetencji digitalowych i technologicznych, pozwala dostarczać Klientom kompleksowe, a co najważniejsze unikalne produkty, nieosiągalne do tej pory pod jednym dachem. Wspólna praca nad strategiami transformacji biznesu, dzielenie się ryzykiem, poszukiwanie i testowanie nowych modeli to podejście, które będę chciał proponować moim wewnętrznym partnerom”, dodaje Krzysztof Andrzejczak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Krzysztof Andrzejczak posiada 16 letnie doświadczenie w digital marketingu, pracując na stanowiskach Client Service Directora i Dyrektora Operacyjnego agencji Hypermedia, a następnie Dyrektora Zarządzającego Isobar Polska wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network. W latach 2009-2014 zarządzał ponad 350 osobowym zespołem składającym się na agencję kreatywną Isobar, agencję marketingu technologicznego Hypermedia, a od początku 2014 roku również agencję Lubięto oraz social media Socializer. Współpracował z takimi klientami jak: P&G, Jeronimo Martins, Mastercard, Kellogs, Sanitec, Amway, Hoop, Huawei, Proama, tworząc jeden z 4 największych rynków sieci Isobar na świecie. W ciągu ostatnich 2 lat pełnił role konsultanta zarządu ds. akwizycji Dentsu Aegis Network w regionie NCE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing