Krzysztof Bogacz pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Agencji Marketing Service TBWATequila w Poznaniu. Następnie w Kompanii Piwowarskiej odpowiadał między innymi za biznes marki Tyskie, a także za wprowadzenie na rynek marki Książęce. W L’OREAL Polska opracowywał i wdrażał strategię dla marki w roli dyrektora marketingu KERASTASE.
Następnie w Nivea Polska z sukcesem podjął wyzwanie odwrócenia sytuacji rynkowej marki BAMBINO. Ostatnie trzy lata pracował w AVON jako Beauty Categories Marketing Director Polska/CEE.
Zobacz również
Praca dla Wedla jest spełnieniem moich największych ambicji jako marketingowca, ponieważ mam realny wpływ na markę, która tworzona jest w Polsce, gdzie produkty rozwija się w fabryce tuż obok i to polski zespół marketingu kreuje strategie, asortyment, komunikacje i aktywacje dla całego świata. Z drugiej strony podchodzę do tego wyzwania z pełną pokorą, gdyż jestem świadomy wielkiej historii marki i jej szczególnie emocjonalnej pozycji w sentymencie konsumentów – komentuje Krzysztof Bogacz.
Krzysztof ukończył Finanse i Bankowość na Uniwersytecie Łódzkim oraz Trade i Marketing w Poznańskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej. Prywatnie interesuje się modą, rozwojem osobistym a także motoryzacją.
Wierzę, że Krzysztof, jako osoba o dużej wiedzy i kompetencjach, a także wartościach bliskich wartościom Wedla, doskonale odnajdzie się w naszej kulturze organizacyjnej, zarządzając zespołem działu Marketingu oraz Badań i Rozwoju. Doceniam jego znajomość rynku FMCG, doświadczenie w tworzeniu nowych produktów i wdrażaniu z sukcesem zmian, które znacząco podnoszą wartość marki. Liczę na to, że jego wkład przełoży się na jeszcze większy sukces marki, którą od pokoleń uwielbiają Polacy – wskazuje Maciej Herman, dyrektor zarządzający w firmie Wedel.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing