TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii NEONET

Sieć elektromarketów NEONET wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”. Jej nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz. Prezenter, aktor i dziennikarz w najnowszym spocie NEONET podkreśla kluczowe dla sieci znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.
O autorze
1 min czytania 2021-08-12

Krzysztof Ibisz to kolejna gwiazda najnowszej kampanii NEONET – wcześniej w działania sieci zaangażowano Joannę Krupę i Michela Morana. Podobnie jak oni, słynny dziennikarz i prezenter jest bohaterem humorystycznego spotu, który odwołuje się do myśli przewodniej platformy komunikacyjnej „Mówisz – masz” – podkreślającej najwyższą jakość obsługi w sklepach NEONET, połączoną z optymalnym asortymentem i maksymalnie ułatwionym procesem wyboru. Działania kampanijne to kolejny etap tworzenia przez NEONET dla klientów wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej w segmencie elektroniki domowej.

– Bardzo spodobał mi się humor zawarty w reklamach NEONET, dlatego chętnie zdecydowałem się na udział w tej kampanii. W spocie pokazujemy przede wszystkim technologię z perspektywy użytkownika, potrzebującego gotowych rozwiązań i zrozumienia ze strony specjalistów. Całość zawiera w sobie dużą dawkę dystansu, który także jest dla mnie bardzo ważne – mówi Krzysztof Ibisz.

Wizerunek ambasadora pojawi się w reklamach telewizyjnych i online, a także w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

– W NEONET zawsze skupiamy się na Kliencie i jego potrzebach, co oddaje nasze hasło „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Trzeci już spot w ramach naszej aktualnej kampanii stanowi twórcze rozwinięcie tej idei. Cieszy nas, że Krzysztof Ibisz zdecydował się zostać jednym z ambasadorów naszej sieci. Dzięki jego wizerunkowi osoby aktywnej i wymagającej szybkich, sprawdzonych rozwiązań, pokazujemy, że dzięki naszej obsłudze każdy Klient szybko znajdzie sprzęt najlepiej dopasowany do swoich potrzeb – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy NEONET.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Za współpracę z gwiazdą, Krzysztofem Ibiszem, odpowiada agencja STAR MANAGER. Działania swoim zasięgiem obejmą szeroką paletę mediów, w tym stacje telewizyjne, platformy VOD, różnorodne nośniki online, czy materiały POS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing