1. W marketingu najważniejsze jest…
A nawet są! Emocje.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Najbardziej lubię wprowadzać nowe marki na rynek np. Multi Mam
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Zawsze jest to Excell ☺
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Wciąż jest to mój pierwszy autorski serwis zszafydoszafy.pl
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć…
To zawsze podziwiałem działania marketingu partyzanckiego np. wystarczy w Google wpisać guerilla marketing i wszystko co jest w zakładce Grafika ☺
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące trendy w marketingu, to…
Oczywiście zatroszczyć się o tych, co już nas znają (budowanie, rozwijanie i wykorzystanie wiedzy o naszym potencjalnym lub już kliencie)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Jeszcze takich nie znam.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Poznanie DNA marki, czyli strategię marketingową. Wszystko co się dzieje bez tej wiedzy to działania chaotyczno-adhocowe.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Otaczającego mnie, szeroko rozumianego, świata.
10. Moja kampania marzeń…
Kreatywne, działania partyzanckie ☺
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Po prostu to czuje!
O rozmówcy:
Krzysztof Kobylarz z branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał między innymi w Interii, agencjach; TESTA Communications, Semahead czy Ivision.
Wśród zrealizowanych kampanii można wymienić projekty realizowane dla Subaru Polska, Philip Morris Polska, Prymat, Black Red and White, ista Polska, PBSbank, Interia.