Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Krzysztof Kurowski nowym group account directorem Euvic Media

Krzysztof Kurowski objął funkcję group account directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).
O autorze
1 min czytania 2022-06-27

Jako group account director, Krzysztof Kurowski będzie odpowiedzialny za wyznaczanie celów oraz ewaluację zespołu dedykowanego do pracy przy kampaniach 360°, nadzór i koordynację działań związanych z obsługą kampanii mediowych przy pomocy przydzielonego zespołu projektowego, a także za zarządzanie procesem ofertowania i opracowania propozycji działań, w tym za koordynację pracy zespołu merytorycznego i przedstawienie rozwiązania marketerowi.

Krzysztof Kurowski doświadczenie zdobywał w domach mediowych McCann-Erickson Polska i Mediacom Warszawa pracując dla największych reklamodawców. Od 2003 do 2019 roku związany z Grupą TVN, gdzie piastował m.in. stanowisko stratega ds. mediów w Biurze Reklamy TVN. W latach 2019-2022 pracował jako sales strategy manager w Ströer Polska.

Krzysztof z branżą reklamową związany jest ponad 20 lat. Na swoim koncie ma imponującą liczbę strategii mediowych dedykowanych kluczowym klientom, dziesiątki wygranych przetargów, setki zaplanowanych i przeprowadzonych kampanii mediowych dla reklamodawców z różnych branż, najczęściej o wielomilionowych budżetach (ponad 3 mld zł w zrealizowanych media planach). Jest magistrem ekonomii i psychologii, jak o sobie mówi – „Ciągle głodny nowej wiedzy”. Od lat prowadzi szkolenia z zakresu planowania mediów, obsługi klienta, prezentowania ofert, sprzedaży i negocjacji oraz mediów i technologii digitalowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj