W RITS Professional Services będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem marketingu oraz wdrażanie innowacyjnych kampanii ukierunkowanych na rozwój firmy. Jego główne zadania będą obejmować wspieranie rozwoju zaawansowanych usług IT, współpracę z kluczowymi partnerami technologicznymi oraz budowanie przewag konkurencyjnych poprzez strategiczne inicjatywy marketingowe.
Krzysztof Wąsowski wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Marketingu i Komunikacji B2B w Colliers. Swoje doświadczenie zawodowe budował także w firmach takich jak Deloitte Digital CEE oraz Dentsu Inc., gdzie rozwijał kompetencje związane z transformacją cyfrową, innowacjami w marketingu oraz zarządzaniem
wielokanałowymi kampaniami.
Zobacz również
– Dołączenie do tak dynamicznego zespołu to dla mnie ogromny zaszczyt i motywacja. Zamierzam wykorzystać swoje doświadczenie, aby wdrażać innowacyjne strategie marketingowe, które wzmocnią naszą globalną obecność i wesprą rozwój zaawansowanych usług IT. Jestem przekonany, że razem osiągniemy wyjątkowe rezultaty i zbudujemy silne partnerstwa technologiczne – mówi Krzysztof Wąsowski, Head of Marketing (Growth) RITS Professional Services.
Zdjęcie główne: mat. pras.
PS Pracuj.pl: noworoczne postanowienia zawodowe Polaków [BADANIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing