Oprócz zarządzania zespołem i koordynacji realizacji dla wyżej wymienionych marek, Krzysztof Żukowski jest również odpowiedzialny za działania new bizowe: nawiązywanie relacji i zdobywanie nowych klientów. Z branżą marketingu związany jest od 2014 roku, a na swoim koncie ma między innymi nominację w konkursie Kreatura za projekt stworzony dla marki Mercedes-Benz Trucks Polska.
Przed rozpoczęciem współpracy z grupą LTTM, Krzysztof Żukowski związany był z agencją Cape Morris, gdzie obsługiwał marki takie jak Tefal Polska, 3M oraz Browar Perła. Wcześniej przez 2 lata w Grandes Kochonos zajmował się realizacjami dla Kenwood, Carlsberg oraz Mercedes-Benz. Jego doświadczenie obejmuje też współpracę z agencjami Lubię.to oraz Isobar Polska, gdzie był odpowiedzialny za pracę dla marek takich jak McDonald’s, Polkomtel, Grolsch i H&M.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]