Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

“Krzyżówka smaków” d’aucy – nowy produkt od fanów marki

Marka d’aucy, oferująca wysokiej jakości mrożone warzywa i owoce, kolejny raz zachęca do innowacyjnego podejścia do smacznego i zdrowego gotowania. Tym razem, w konkursie “Krzyżówka smaków”, zaprasza swoich fanów na Facebooku do stworzenia zupełnie nowego produktu.
O autorze
0 min czytania 2013-06-15

Zasady konkursu są proste. Fani marki na profilu 'd’aucy inspiruje’ mają do wyboru 30 wysokiej jakości składników, które dają niemal nieograniczone możliwości komponowania nowych, nieznanych dotąd na Polskim rynku smaków. W specjalnej zakładce konkursowej „Krzyżówka smaków” uczestnicy wybierają maksymalnie 5 składników, które utworzą ich wymarzoną mieszankę warzyw. Uczestnicy zabawy mogą też zaproponować niepowtarzalną nazwę dla swojej krzyżówki. Ze wszystkich zgłoszonych propozycji jury wybierze 20. najciekawszych, które następnie oceniać będą sami fani. To oni wybiorą tę mieszankę, na bazie której powstanie nowy produkt d’aucy.

Konkursem “Krzyżówka smaków” marka d’aucy pokazuje, że jest blisko swoich konsumentów i wspólnie z nimi chce rozwijać portfolio produktów. Sama nazwa akcji ma także przekonać odbiorców do tego, że kulinarne eksperymentowanie z wykorzystaniem warzyw może być proste i przyjemne.