Książęce z nową kampanią

W rozpoczynającej się właśnie kampanii, Książęce rozbudza ciekawość i oddziałuje na wyobraźnię. W spotach reklamowych wariantów z kolekcji Książęcego odnajdziemy odpowiedź na pytanie „Jak smakuje piwo?”.
O autorze
1 min czytania 2015-04-23

Działania, w których marka zaprasza miłośników piwa do swojego świata, prowadzone będą głównie w telewizji i Internecie. 

Za przygotowanie nowych spotów piw Książęce odpowiada agencja Nairobia. Spoty wyróżnia niestandardowy sposób mówienia o piwie – poznajemy składniki każdego z wariantów, ale i dowiadujemy się więcej o wyczuwalnych, aromatycznych nutach. Marka zachęca też do smacznego zestawiania Książęcego z wybranymi potrawami i składnikami. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne i Czerwony Lager, doskonale uzupełnią znane nam dania. 

W reklamach wykorzystano technikę poklatkową, która nadaje im oryginalny charakter. Emisja spotów rozpoczęła się w serwisach VOD w połowie kwietnia. Premiera trzech reklam w telewizji zaplanowana jest 1 maja.

Za działania BTL marki Książęce odpowiada agencja Nairobia, która przygotowała spoty reklamowe. Akcje w digitalu prowadzi Lubię To. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Strategię PR realizuje Q&A Communications.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing