W swojej kategorii Książęce Czerwony Lager nie miało sobie równych. Na podium znalazło się jako jedyne wyróżnione piwo – jury w tym przypadku przyznało wyłącznie złoty medal.
– Każda kolejna nagroda przyznawana Książęcemu to dla nas powód do dumy i radości. Złoty medal Golden Beer Poland to kolejny dowód na to, że piwa warzone z pasji smakują wyjątkowo nawet najbardziej wymagającym sędziom – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Kierownik ds. PR marek.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W gronie jurorskim konkursu zasiadali eksperci i znawcy piwa, wśród nich: profesjonalni degustatorzy, sensorycy i browarnicy. Wszyscy oni pochwalić się mogą nie tylko szeroką wiedzą z zakresu technik browarniczych, ale i kultury piwnej. Zwycięskie piwa musiały ich zachwycić wyglądem, aromatem, smakiem i tzw. wrażeniem ogólnym.
Nagrodzony złotym medalem Czerwony Lager wraz z Książęcym Ciemnym Łagodnym i Złotym Pszenicznym tworzą kolekcję piw, która od kilku lat cieszy się nieustającą popularnością wśród konsumentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing