Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Kto chce FREENTERNET? Ręka w górę!” – kampania promocyjna INEA

INEA rozpoczęła kampanię promującą usługę szybkiego Internetu 50 Mb/s dla klientów indywidualnych z Poznania i regionu Wielkopolski.
O autorze
0 min czytania 2012-08-28

Celem kampanii jest sprzedaż nowej promocyjnej oferty FREENTERNET oraz wsparcie wizerunku INEA jako operatora dostarczającego rewolucyjnych rozwiązań wielkopolskim użytkownikom Internetu. Kampanii towarzyszy konkurs dla nowych i dotychczasowych Abonentów, w którym wygrać można nowoczesny tablet.  

Kampania swoimi działaniami obejmuje zintegrowane media: outdoor, spoty reklamowe w lokalnej telewizji (WTK i TV Wielkopolska), spoty radiowe lokalnych rozgłośniach, Internet (kampanie odsłonowe na portalach epoznan.pl, ekonin.pl, www.inea.pl), wysyłkę direct mail oraz e-mail, działania w mediach społecznościowych oraz kampanijne materiały POS we wszystkich biurach obsługi klienta INEA.

Strategię komunikacji oraz kreację materiałów kampanii dla wszystkich mediów opracowała agencja full service MINIMA – Ludzie do reklamy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Promocji i Reklamy INEA. 

Kampania zakończy się 31 października 2012 r. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj