Działania marketingowe realizowane w ramach kampanii „Kto jak nie Ty?” są prowadzone przede wszystkim w kanałach social mediowych. Zostały podzielone na cztery cykle tematyczne:
- #LudzieWKaufland – cykl poświęcony pracownikom firmy
- #PracaWKaufland – cykl poświęcony ofertom pracy i wakatom w firmie
- #KarieraWKaufland – cykl ukazujący możliwości rozwoju w firmie
- #ChwalimySię / #DziejeSię – cykl poświęcony nowościom, innowacjom, ciekawym akcjom i wydarzeniom
Zobacz również
– Wierzymy, że najlepszymi ambasadorami naszej firmy są sami pracownicy, dlatego też naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie ich do najnowszej kampanii. Proponując takie rozwiązanie nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania i zaangażowania ze strony pracowników. Bardzo nas ono cieszy – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.
Strategia komunikacji i idea kreatywną została przygotowana przez Kamikaze na bazie materiałów od Kaufland Polska, w tym m.in. zorganizowanych przez klienta materiałów z sesji zdjęciowych z pracownikami oraz ich prawdziwych wypowiedzi i relacji, co jeszcze bardziej wzmacnia i uwiarygadnia kreację kampanii. Agencja była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja obsługuje Kaufland Polska w zakresie działań w social mediach oraz w szeroko pojętym digitalu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing