Kto się zakochał w Chloe? Field & Ambient marketing w wersji premium

13-14 lutego odbył się największy event promocyjny marki Chloe w Polsce. Wydarzenie pod nazwą The Shortest Love Story zostało przygotowane przez agencję Digital Kingdom, która zajęła się jego organizacją po wygranym przetargu.
O autorze
1 min czytania 2016-02-24

Jak sprawić, by romantyczna atmosfera unosiła się w powietrzu, a walentynkowe wspomnienia stały się niezapomnianymi? Wiedzą o tym, na pewno organizatorzy wydarzenia promującego nowy zapach Chloe Love Story – stworzonego z myślą o wszystkich romantykach. W drugi weekend lutego, w centralnych punktach Warszawy pojawiły się strefy Chloe, które przyciągały zakochane pary. Wszystko za sprawą ogromnego, 5 metrowego telebimu, na którym przez dwa dni wyświetlano zrobione przez zakochanych gify. Udostępniane w social mediach gif’owe walentynki sprawiły, że miłosna atmosfera dotarła do wszystkich zakątków Polski.

Akcja toczyła się równolegle w trzech punktach Warszawy, umiejscowionych bezpośrednio przy punktach sprzedaży- perfumeriach Sephora i Douglas. Ekran w największej strefie Chloe, znajdującej się pod Złotymi Tarasami, w ciągu całego weekendu zobaczyło ok. 200 000 osób. Interaktywna rozrywka przyciągnęła ponad 550 par, które zdecydowały się na stworzenie walentynkowej kartki w postaci giffa.

Koncepcja wydarzenia skoncentrowana była na promocji nowego zapachu Chloe Love Story Eau de toilette., którego charakter doskonale odzwierciedlał termin realizacji ambientu. Wybór najbardziej romantycznego weekendu w roku podkreśla, że jest to zapach stworzony z myślą o wszystkich zakochanych.

Za ideę i realizację eventu odpowiadała agencja komunikacji marketingowej, Digital Kingdom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się