Organizowany przez Fundację Polak 2.0 Kongres eHandlu, który odbędzie się już 29 września, 2 tygodnie przed jesiennymi IX Targami eHandlu. To idealna okazja, aby spotkać się z liderami rynku e-commerce, zdobyć inspiracje i świeże pomysły na rok 2016 i zyskać wszechstronne informacje o panoramie najnowszych rozwiązań.
Fundacja w ramach projektu „Polak 2.0” nagradza prelegentów angażujących się ponad utarte standardy w dzieleniu się swoim doświadczeniem i wiedzą. Którzy prelegenci III Kongresu eHandlu zdradzą najwięcej tajników e-commerce?
Zobacz również
– Jako uczestnicy oraz organizatorzy imprez targowych i konferencyjnych często odnosimy wrażenie, że potencjał wynikający ze spotkania się w jednym miejscu tylu doświadczonych ludzi nie zostaje właściwie wykorzystany – jako uczestnicy mamy niedosyt wartości merytorycznej, jako organizatorzy czujemy, że nie dostarczamy najlepszego produktu Uczestnikom – mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0. – Jako Fundacja Polak 2.0 długo myśleliśmy jak można ten problem rozwiązać. W ramach projektu „Polak 2.0” chcielibyśmy promować i nagradzać te osoby, które reprezentują najwyższe standardy szanując audytorium jak i organizatorów wydarzeń – dodaje Zygadlewicz.
Wśród laureatów programu Polak 2.0 znajdują się m.in. Wojciech Tomaszewski z ANSWEAR.com, Marcin Zaremba z PizzaPortal.pl, Jakub Cyran z Go.pl i Borys Skraba z Bold Brand Commerce. Kolejnych wskażą uczestnicy III Kongresu eHandlu.
Doceń otwarte dzielenie się wiedzą!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Uczestnicy III Kongresu eHandlu wysłuchają 24 prezentacji nt. sprzedaży zagranicznej, reklamy w wyszukiwarkach, optymalizacji a także projektowania UX dla e-sklepów. Pojawią się praktyczne porady związane z programami partnerskimi, wideo marketingiem, m-commerce czy sprzedażą z wykorzystaniem serwisu Instagram i Snapchat. Poruszona zostanie tematyka CRM w e-sklepie, dostawy tego samego dnia oraz odszkodowań i zwrotów zamówionych towarów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W gronie 24 prelegentów znajdują się m.in. Michał Cortez (Saatchi & Saatchi), Maciej Lewiński(iSurvival), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Marek Prudel (Militaria.pl), Marek Zmysłowski (Jovago.com), Krzysztof Czapla (Instylio.pl), Katarzyna Kostacińska (Monnari), Jarosław Trybuchowicz (Audioteka.pl), Andrzej Świderski (EuroFlorist Polska).
– Podczas Kongresów eHandlu nie występują sponsorzy, swoją wiedzą podzielą się praktycy z małych, średnich i dużych e-sklepów m.in. przedstawiciele Instylio.pl, Audioteka.pl, 4gift.pl, Militaria.pl, Monnari, EuroFlorist. Dbamy o to, żeby pokazane zostały praktyczne studia przypadków i prezentacje pełne sprawdzonych, skutecznych wskazówek – mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, Project Manager wydarzenia.
Wszystkie prezentacje będą nagrywane – jeśli nie uda Ci się zobaczyć ich na żywo, po Kongresie otrzymasz dostęp do nagrań wideo.
Doceń otwarte dzielenie się wiedzą! Ostatnie bilety można rezerwować na stronie kongres-ehandlu.pl.
Do zobaczenia 29 września na PGE Narodowym w Warszawie!