Kto zwycięży w digitalu? 68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.
O autorze
1 min czytania 2021-11-04

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

IAB MIXX Conference

Uroczystą galę, podczas której poznamy tegorocznych laureatów nagród, poprzedzi IAB MIXX Conference. To jedyna marketingowa konferencja w Polsce całkowicie oparta o formułę case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji. Podczas konferencji zapoznamy się m.in. z następującymi kampaniami:

  • „Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%” dla Castorama (Mindshare);
  • „KRÓL w CANAL+” CANAL+ Polska (Havas Media);
  • „Lody Koral Ekipa” dla PPL Koral (Veneo);
  • „Mały Głód x Instant Reaction Ad” dla Danone (VMLY&R);
  • „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali (Publicis Worldwide Polska);
  • „RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z” dla RESERVED (RESERVED);
  • „Shopsharing” dla Polski Standard Płatności (Change Serviceplan);
  • „Strażnicy Łowisk” dla Decathlon Polska (Przestrzeń);
  • „Walka o każdy grosz – jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” dla CCC.EU Sp. z o.o. (Looksoft Advertising);
  • „Żywiec Męskie Granie #wdomu” dla Grupa Żywiec (Feeders Agency).

Szczegółowa lista nominacji do IAB MIXX Awards 2021 dostępna jest na stronie mixx-awards.pl/nominacje-2021.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań. Laureatów poznamy 2 grudnia.

Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska. Bilety na konferencję oraz rejestracja na galę dostępne są TU. Więcej informacji: mixx-awards.pl. Wydarzenie IAB MIXX Conference objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC. Sponsor IAB MIXX Awards&Conference: Wirtualna Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się