Kuba Sagan wzmocni kreację 180heartbeats + Jung v. Matt

Dział kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt powiększył się o nową osobę. Do 180 dołączył Kuba Sagan jako Associate Creative Director.
O autorze
1 min czytania 2015-09-03

Kuba Sagan ma 8-letnie doświadczenie w reklamie. Zaczynał w Young&Rubicam, gdzie przeszedł drogę od stażysty do ATL-u. Z kilkudziesięciu zrealizowanych wówczas ogólnopolskich kampanii najmilej wspomina m.in. spot „Najbardziej lubelskie piwo na świecie” dla Browarów Lubelskich Perła, kontynuację formatu dla Plusa „Moda na biznes”, kilkuletnie prowadzenie marki Żywiec Zdrój („Po stronie natury”, „Niebieski szlak”), czy akcję dla Amnesty International nagrodzoną na festiwalu Golden Drum.

Po niemal 5 latach, Kuba przeszedł do digitalu pracując, jako senior copywriter w The Digitals. Stworzył tam kilka nagradzanych kampanii, tj. real-time marketingową „Ekipę w komplecie” dla Warki, czy akcję „Nekrolog” dla Komendy Głównej Policji. 

Po współpracy z The Digitals, Kuba Sagan dołączył do K2, gdzie po kilku miesiącach awansował na stanowisko Deputy Creative Directora. W K2 prowadził kilkuosobowy zespół pracujący głównie dla IKEA, PGE i Heinekena. Był twórcą m.in. internetowego formatu video dla IKEA „Czy jest na to METOD?”, ambientowej akcji dla PGE „Energetyczne przystanki”, czy kampanii łączącej promocję serialu „The Walking Dead” z dawstwem organów, docenionej na kilku festiwalach. 

Kuba Sagan ma na swoim koncie 18 nagród i wyróżnień z polskich oraz zagranicznych konkursów. W tym zwycięstwo w Young Creatives w kategorii „film”. Obecnie juroruje w trzeciej edycji konkursu dla młodych reżyserów Papaya Young Directors. W agencji 180heartbeats + Jung v. Matt wraz z Bartłomiejem Walczukiem utworzy team Associate Creative Directorów na marce Nike. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Cieszę się, że osoba o tak dużym doświadczeniu zarówno w obszarze ATL, jak i digital, dołączyła do 180heartbeats + Jung v. Matt. Od początku istnienia 180heartbeats koncentrujemy się na tworzeniu silnego działu kreacji i niestandardowej komunikacji dla naszych klientów. Kompetencje i doświadczenie Kuby idealnie wpisują się w nasze motto – kreowania ekscytacji marką“- powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + Jung v. Matt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing