Kuba Wojewódzki twarzą najnowszej kampanii Oranżady Hellena!

Ruszyła kampania reklamowa Oranżady Hellena. To największa akcja komunikacyjna w historii marki. Głównym bohaterem spotów jest Kuba Wojewódzki.
O autorze
1 min czytania 2016-05-16

Kampania realizowana jest na antenach największych stacji telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2, oraz w stacjach  o mniejszym zasięgu. W tym sezonie emitowane będą 3 spoty 30-sekundowe. 

Najnowsza kampania to efekt przyjętej długofalowej strategii marketingowej, koncentrującej się na umacnianiu wizerunku marki poprzez odwołania do pozytywnych emocji oraz wartości. Brand komunikuje w głównej mierze pozytywne nastawienie do tego, co polskie i oryginalne – tak jak niepowtarzalny, landrynkowy smak Oranżady Hellena. Poprzez ten przekaz, wesoła i rozrywkowa marka chce podkreślić dumę z bycia Polakami. Wszystko     to z dużym dystansem, z nutką dowcipu, jednak w inteligentny sposób na poziomie lidera rynkowego.

Konsekwencja i długofalowa współpraca

Marka od dwóch lat lokuje w znanych i lubianych programach rozrywkowych  czerwoną Oranżadę Hellena w puszce. Jednym z działań jest promocja w show Kuby Wojewódzkiego, w którym trzy sezony temu Oranżada Hellena zaistniała jako pierwsza marka napojowa. Udział Kuby Wojewódzkiego w cyklu spotów reklamowych      to konsekwentne działanie marki na rzecz wzmacniania pozytywnego wizerunku. Spoty promuje znane z poprzednich reklam hasło „Cudze chwalicie swego nie znacie!”. Koncept opiera się na humorystycznych i błyskotliwych obserwacjach osiągnięć i zachowań Polaków oraz podkreślaniu, że w wielu aspektach jesteśmy lepsi od innych i mamy powody do optymizmu. 

– Kuba Wojewódzki polski dziennikarz muzycznytelewizyjny, radiowy i prasowypublicystasatyrykfelietonista, ale też showman. Opiniotwórczy, wyrazisty, wywołujący emocje i promujący nowoczesny patriotyzm. Współpraca z tak wyjątkową osobą to duże wyróżnienie dla marki. Jesteśmy przekonani, że kampania przyniesie nam wiele korzyści wizerunkowych. – podkreśla Magdalena Koszela, Brand Manager Oranżady Hellena. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo akcja będzie wspierana poprzez działania digitalowe, w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży – marka przygotowała dedykowane ekspozytory sprzedażowe i materiały POS z mocnym brandingiem. 1 czerwca ruszy także konkurs konsumencki – szczegóły na www.oranzadanakubie.pl. 

Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja BRANDMAN, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada agencja  Studio filmowe M5. Całość wyreżyserował Tadeusz Śliwa. A działania public relations odpowiada Agencja Kolterman Media Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W spotach reklamowych prezentowana jest czerwona Oranżada Hellena w szklanej butelce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się