Prawdziwa gratka dla fanów serialu
Widzowie mogą już oglądać nowy, trzeci sezon The Office PL, na licencji brytyjskiego serialu BBC The Office. Z tej okazji marka Kubota, kojarzona z najbardziej rozpoznawalnymi klapkami połączyła siły z CANAL+ i stworzyła niespodziankę dla miłośników produkcji. W dniu premiery rozpoczęła się sprzedaż nowej minikolekcji klapków na rzep, z hasłami nawiązującymi do słynnej Kropliczanki i perypetii jest pracowników.
Polska produkcja kultowego The Office zyskuje coraz większe rzesze fanów – wśród nich znalazł się także zespół Kuboty. Nie mogliśmy przegapić okazji, by uprzyjemnić oglądanie trzeciego sezonu naszym klientom. Nie od dziś w końcu wiadomo, że dobre seriale najbardziej komfortowo ogląda się w klapkach, szczególnie, gdy są to klapki powstałe z okazji premiery nowych odcinków – komentuje Paweł Dąbrowski, Marketing & e-Commerce Director marki Kubota.
Zobacz również
Na klapkach wchodzących w skład tej unikatowej kolekcji znalazły się m.in. hasła takie jak „Urodzony szef” czy „Odpowiednio nawodniony”.
Cieszymy się, że z okazji premiery trzeciego sezonu THE OFFICE PL udało się połączyć siły dwóch kultowych polskich marek, jakimi są Kropliczanka i Kubota. Zależało nam na tym, żeby stworzyć kolekcję oddającą ducha nie tylko postaci, ale i całego serialu. A kto widział chociaż przez sekundę Darka Wasiaka ten wie, że nie ma lepszego i odpowiedniejszego obuwia do pracy niż para wygodnych kapci. Czołem pracy! – mówi Wojciech Augustyniak, Head of Social Engagement, CANAL+.
Chcesz mieć klapki jak Darek Wasiak? Warto się pospieszyć
Klapki są już dostępne na stronie sklepu Kubotastore.pl. Ich cena wynosi 55 zł, a sprzedaż jest ograniczona czasowo. Klienci mogą wybierać spośród czterech wariantów klapków, wchodzących w skład tej minikolekcji – jednym z nich są klapki inspirowane bohaterem Darkiem Wasiakiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Trzeci sezon THE OFFICE PL można już obejrzeć w CANAL+ online.
Słuchaj podcastu NowyMarketing