Kubota łączy siły z WoshWosh, aby dawać zużytym klapkom nowe życie

Kubota wychodząc naprzeciw potrzebom swoich użytkowników, daje ich ulubionym klapkom jeszcze jedno dodatkowe życie i wspólnie z WoshWosh uruchamia usługę odświeżenia klapków z linii Premium.
O autorze
2 min czytania 2021-11-23

Upływu czasu nie da się oszukać, szczególnie gdy dotyczy on rzeczy, które często nosimy. Ulubione ubrania towarzyszą nam w ważnych chwilach, niezapomnianych podróżach i w zwykłej codzienności. To samo możemy powiedzieć o ulubionych klapkach. Spędzamy w nich bardzo dużo czasu i nie są już one obuwiem, które nosimy tylko w domu. 

Częste użytkowanie może wpływać na stan i wygląd klapków, ale dzięki odpowiedniemu odświeżeniu nie musimy rezygnować z ulubionej pary. To ważne również w kontekście dawania rzeczom drugiego życia i wykorzystywania tego, co już posiadamy. Oddawanie ubrań do poprawek krawieckich, renowacja starych mebli, czy naprawa butów, to czynności, które znacząco przyczyniają się do wprowadzania w życie idei: „Naprawiam, nie wyrzucam”. Z tego powodu marka Kubota nawiązała współpracę z WoshWosh.

– W wielu przypadkach klapki z linii Kubota Premium, dla tych, którzy zdecydują się na ich zakup, stają się tymi ulubionymi. Wiemy, jak ważne dla WoshWosh jest dawanie butom drugiego życia i chcemy nauczyć tego naszych Klientów. Wierzymy, że wspólnie wprowadzimy w życie ideę „Naprawiaj, nie wyrzucaj”, która sprawdzi się też w przypadku takiego produktu, jakim są klapki – mówi Alina Sztoch, dyrektorka operacyjna i szefowa marketingu w Kubota S.A.

Projektowane, by służyć przez lata

Wybierając ubrania, które chcemy nosić jak najdłużej, warto kierować się ich jakością, ale również uniwersalnym stylem. Takie są Klapki Kubota Premium, które charakteryzuje wysoka jakość materiałów i polskie pochodzenie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kuboty Premium to pierwsze klapki, które pojawiły się w naszej ofercie po reaktywacji marki w 2018 roku. Kiedy rozpoczynaliśmy pracę nad naszym pierwszym modelem klapków z linii, w projektowaniu przyświecała nam jedna ważna idea, która zdecydowała o tym, jak klapki wyglądają dziś. Tworząc model Premium, chcieliśmy, aby był nie tylko stylowy i uniwersalny w swoim wyglądzie, ale również wytrzymały. To od zawsze miał być model, który będzie towarzyszył nam przez lata – mówi Iwona Dąbrowska, dyrektorka kolekcji w Kubota S.A.

Usługa odświeżenia klapków – jak to działa?

Usługa odświeżenia klapków dostępna jest w dwóch opcjach. Pierwsza z nich przeznaczona jest dla tych, którzy w sklepie internetowym dołożą do koszyka zestaw: klapki Kubota Premium oraz voucher na usługę odświeżenia klapków. Voucher przyda się w momencie, kiedy będziemy chcieli odświeżyć zakupione klapki za jakiś czas. Druga forma przeznaczona jest dla osób, które już posiadają swoje kuboty z linii Premium i chcą poddać je odświeżeniu. Wystarczy w sklepie internetowym zakupić jedynie voucher na usługę. Później wysyłamy swoje ulubione klapki do WoshWosh i po kilku dniach wrócą odmienione, świeże, pachnące i jak wcześniej tak samo wygodne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W WoshWosh zajmujemy się dawaniem drugiego życia butom już od 7 lat. Przez ten czas odnowiliśmy ponad 120 tysięcy par. Ta liczba to dla nas dopiero początek, ponieważ jednym z naszych celów było wdrożenie usługi wydłużania życia butów w firmach oferujących ich sprzedaż. Bardzo się cieszę, że realizację naszego zamierzenia zaczynamy właśnie z marką Kubota. To świetny ruch w stronę bardziej odpowiedzialnej konsumpcji i cyrkularności – mówi Martyna Zastawna, founder i CEO WoshWosh.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się