Chłopiec po raz kolejny jasno podkreśla swoje zdanie na temat konserwantów, których nie toleruje w żadnej postaci. W prezentowanych reklamach Miecio jednoznacznie stwierdza, że w jego rodzinie nie ma miejsca na konserwanty. Na szczęście nie zawiera ich Kubuś Waterrr, którego chętnie pije nie tylko bohater, ale także jego bliscy, bo duży Waterrr jest dla całej rodziny.
Kubuś Waterrr, stworzony na bazie wody źródlanej, to ulubiona przez dzieci woda smakowa z dodatkiem soku. Doskonale orzeźwia, nie zawiera konserwantów ani żadnych sztucznych dodatków. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach opakowań: butelce 0,5 l. i 1,5 l. Kubuś Waterrr w większej butelce nie tylko doskonale ugasi pragnienie, ale także zapewni całej rodzinie pyszne, naturalne orzeźwienie każdego dnia.
Zobacz również
Kampanię można zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TTV i innych.
Data rozpoczęcia emisji spotów: 08.04.2015 r. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing