Woda niegazowana Kubuś Waterrr to propozycja dla wszystkich dzieci, które uwielbiają sport i aktywne spędzanie czasu. W nowej kampanii marki poznajemy właśnie takich bohaterów – grupa przyjaciół spędza czas w ciągłym ruchu. Dzieci bawią się i rywalizują w różnych konkurencjach sportowych – choć wyraźnie widać, że to nie wynik jest dla nich ważny, ale dobra zabawa.
Podczas różnych aktywności dzieci chętnie sięgają po Waterrra – ważne jest dla nich praktyczne opakowanie z korkiem niekapkiem, które zapewnia wygodę w każdej sytuacji. Dzięki temu rozwiązaniu nowego Waterrra można pić na co dzień i podczas uprawiania sportu.
Zobacz również
W jednej ze scen widzimy dzieci biorące udział w biegu Waterrr Run – to cykl biegów w całej Polsce, zainicjowany przez markę Kubuś Waterrr. Akcja ma na celu przypomnienie, jak ważne dla zdrowego rozwoju dzieci jest kształtowanie postaw oraz zachowań wpływających na zdrowy styl życia.
Start kampanii: 3 czerwca 2016
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing