Kubuś „Co nieco” to herbatniki i ciastka maślane, zbożowe tabliczki czekoladowe o smaku i wyglądzie prawdziwej czekolady oraz ciastka 8 zbóż.
Kubuś przygotowując nową propozycję dla dzieci zadbał o to, by była to dla nich naprawdę pyszna niespodzianka. Do całej gamy produktów dla dzieci dołączyły ciastka aż w trzech wariantach smakowych do wyboru.
Zobacz również
- Herbatniki i ciasteczka maślane są rewelacyjnie kruche i delikatne, a zabawne kształty na każdym z nich z pewnością spodobają się każdemu małemu smakoszowi. Zawierają mleko, masło i zboża – to idealna kombinacja składająca się na pyszną przekąskę.
- Tabliczki Choco to wyjątkowe ciastka, ponieważ mają smak, zapach, a nawet wygląd prawdziwej czekolady! Dodatkowo są wypiekane aż z 8 rodzajów zbóż, dzięki czemu stanowią źródło cennych witamin i błonnika. Oprócz klasycznej mlecznej wersji, dostępny jest także wariant z dodatkiem żurawiny.
- Ciasteczka zbożowe 8 zbóż to źródło witamin i błonnika płynące z bogactwa zbóż (pszenicy, ryżu, gryki, owsa, żyta, sorgo, jęczmienia i kukurydzy). To idealna propozycja na szybkie i smaczne drugie śniadanie.
Trzy nowe rodzaje ciastek Kubusia to pyszne propozycje dla każdego. Jak zawsze marka zadbała również o jakość produktów – ciasteczka przygotowane są z najlepszych składników.
Jak wszystkie dotychczasowe propozycje, nowe produkty wyróżniają się nie tylko wyjątkowym smakiem i jakością, ale także wygodną formą opakowań. Chociaż słodkie przekąski są uwielbiane zwłaszcza przez najmłodszych, czasami każdy ma ochotę na „co nieco” do schrupania. Dlatego też nowe przysmaki Kubusia dostępne są w małych paczuszkach, idealnych do zabrania ze sobą w plecaku oraz w opakowaniach familijnych – do podzielenia się z całą rodziną.
Kubuś to marka od lat uwielbiana przez dzieci i ciesząca się zaufaniem rodziców, lider w kategorii soków przecierowych, napojów, małych wód smakowych dla dzieci oraz musów. Ciastka dołączają do bogatego portfolio produktów dla najmłodszych – soków 100%, orzeźwiających napojów oraz owocowych musów. Wśród trzech nowych rodzajów ciasteczek z pewnością zarówno dzieci jak i dorośli znajdą coś dla siebie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dystrybutor: MW-GMW
Data rozpoczęcia sprzedaży: 15 lutego 2016 r.