Kampania miała na celu promocję serów Hochland – zdrowych, smacznych i niezwykle różnorodnych. W ramach serwisu Seromaniacy.pl prowadzony był konkurs, a uczestnicy musieli wyłapać w lodówce jak najwięcej serów Hochland w jak najkrótszym czasie! Działania były spójne z prowadzoną aktualnie nową komunikacją przygotowaną dla serów topionych Hochland. Aby urozmaicić pościg za nagrodą – uczestnicy musieli odpowiedzieć na pytanie „jaki jest Twój sposób na szybkie śniadanie z serem Hochland?“.
Laureaci konkursu wzięli udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Andrzeja Polana – szefa kuchni w restauracji „Soul Kitchen”. 28 listopada w restauracji Soul Kitchen przy ulicy Noakowskiego w Warszawie uczestnicy podzieleni zostali na cztery grupy.
Zobacz również
Po przydzieleniu im tematu, a było to śniadanie u Tiffaniego po warszawsku, obiady czwartkowe, podwieczorek przy mikrofonie i romantyczna kolacja we dwoje, poproszeni zostali o kulinarną interpretację tematu z wykorzystaniem niezawodnych serów Hochland. Dodatkowym zadaniem towarzyszacym kulinarnej interpretacji był również aspekt artystyczny: namalowanie portretu, wygłoszenie autorskiego monologu. Uczestnicy bardzo kretywnie podeszli do pracy, a efekt kopńcowy był wielkim zaskoczeniem – także dla samego Andrzeja Polana. Przygotowane dania zostały zaserwowane uczestnikom i przy okazji poddane zbiorowej ocenie. Było pysznie i bardzo kreatywnie, jak na seromaniaków przystało.
Trwające od 15.10.2012 do 11.11.2012 działania objęły wspomniany konkurs, kampanię social ads, reklamy Google, reklamy display na witrynach kontekstowych oraz portalach horyzontalnych, a także mailing.
Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja K2, zakupem mediów zajął się dom mediowy ACR.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
K2 współpracuje z Hochland od ponad 3 lat. „Kuchenny Serwiwal” jest już trzecią aktywacją (po „Więcej sera w kuchni” oraz „Biało-Czerwonym“) zakończoną eventem, przeprowadzoną dla Hochland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing