Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Kujawscy Zapylacze w komplecie – premiera filmu z ostatnim bohaterem akcji

Czy wiecie, że gdyby na świecie zabrakło pszczół nie mielibyśmy warzyw, owoców, bawełny czy migdałów? Na co dzień nie doceniamy pszczołowatych, pożytecznych owadów, które zapylają rośliny.
O autorze
2 min czytania 2015-07-17

Żeby przypomnieć społeczeństwu o ich niezastąpionej roli, organizator programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” stworzył akcję Kujawscy Zapylacze. Trzech śmiałków wciela się w rolę pszczół i próbuje przejąć ich codzienne obowiązki – zapylanie roślin. Antek, trzeci spośród Kujawskich Zapylaczy, w najnowszym filmie odkrywa przed nami trudy i znoje podjętego przez siebie wyzwania. Organizatorzy 5., jubileuszowej edycji programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” zapraszają na Wielki Dzień Pszczół, który odbędzie się 8 sierpnia w ogrodach botanicznych i parkach narodowych w całej Polsce. Wtedy będzie można dowiedzieć się więcej na temat pszczołowatych, a w wybranych miastach spotkać się z Kujawskimi Zapylaczami.

Albert Einstein powiedział, że w dniu, w którym na Ziemi umrze ostatnia pszczoła, ludziom pozostaną zaledwie cztery lata życia. Ten scenariusz, niczym z filmu science fiction, nie jest jednak niemożliwy. Choć pszczoły kojarzymy zazwyczaj z miodem, zawdzięczamy im dużo więcej. Od zapylania roślin zależy bowiem 1/3 żywności na ziemi. Gdyby ich zabrakło, człowiek musiałby zastąpić te pożyteczne owady w ich ciężkiej pracy. Na świecie istnieją już rejony, gdzie ludzie ręcznie zapylają rośliny z powodu masowego wymarcia pszczół. Organizatorzy programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”, aby zwrócić uwagę na ten ważny problem, zorganizowali niecodzienną akcję.

Trzech śmiałków, Kujawskich Zapylaczy, wcieliło się w rolę pszczół i wyruszyło by zapylać rośliny. Na Facebooku, na profilu programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” ukazał się właśnie kolejny film z ich udziałem. To już trzecia i ostania odsłona akcji, w której uzbrojeni w lupy i pędzle śmiałkowie, starają się zastąpić te pożyteczne owady, zapylając rośliny. Antek, walczący z alergią, postanawia sprawdzić, czy zapylanie rzepaku to prosta sprawa.

Jak zatem zostać przyjacielem pszczół? Wystarczy stosować się do kilku prostych zasad. Zapylacze będą nam wdzięczni za: niewypalanie traw, stosowanie naturalnych nawozów i środków ochrony roślin, zakładanie ogródków z kwiatami i ziołami miododajnymi, utrzymywanie w ogródkach dzikich zakątków oraz budowanie sztucznych gniazd.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Mamy nadzieję, że Kujawscy Zapylacze przekonają jak najwięcej Polaków do tego, że warto być przyjacielem pszczół, owadów bez których nie byłoby świeżych warzyw, owoców, dżinsów czy bawełnianych koszulek – mówi Małgorzata Strzelec z firmy ZT „Kruszwica” S.A., organizatora programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”.

Kujawskich Zapylaczy będzie można spotkać na żywo w wybranych ogrodach botanicznych i zoobotanicznych w ramach obchodów trzeciej edycji Wielkiego Dnia Pszczół, które odbędą się już 8 sierpnia. Tego dnia dzięki zaangażowaniu placówek przyrodniczych z całej Polski będziemy dowiedzieć się jak wiele produktów zawdzięczamy pszczołowatym, poznać tajniki ich ciężkiej pracy i przekonać się jak łatwo można zostać przyjacielem pszczół na 5! Na zwiedzających czekają liczne atrakcje, m.in.: warsztaty budowania domków dla pszczół dziko żyjących, spotkania z pszczelarzami, degustacja miodu czy gry i zabawy połączone z nauką o zapylaczach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Filmy z Kujawskimi Zapylaczami można znaleźć na profilu Facebook „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom” wraz z wieloma ciekawostkami na temat tych owadów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za stworzenie idei kreatywnej, strategię komunikacji akcji Kujawscy Zapylacze, planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT „Kruszwica” S.A. i agencją PR Garden of Words.