KUKBUK po raz czwarty wyróżnił lokalnych producentów

Ponad 450 produktów zgłoszonych przez 230 polskich firm, 13 ekspertów, którzy wyłonili 20 laureatów i przyznali 2 wyróżnienia – to bilans liczbowy 4. edycji konkursu KUKBUK Poleca. Jego celem jest dotarcie i wyróżnienie inicjatyw kulinarnych, rzemieślniczych oraz gospodarstw agroturystycznych...
O autorze
2 min czytania 2020-10-28

… którym na sercu leży troska o smak, zdrowie, ludzi i przyrodę.

Jury w składzie: Daria Pawlewska, Oliwia Gede-Niewiadomska, Lara Gessler, Grzegorz Łapanowski, Anna Nowak-Ibisz, David Gaboriaud, Maciej Nowak, Piotr „Vienio” Więcławski, Grażyna Lambach, Alina Szyrle, Kasia Będzińska, Natalia Przybysz i Jakub Dmitrowski przyznało nagrody w ośmiu kategoriach: z pola i wody (produkty świeże, nieprzetworzone), ze spiżarni (produkty przetworzone), w płynie z procentami (napoje alkoholowe), w płynie bez procentów (napoje bezalkoholowe), z warsztatu (rzemiosło), dla urody (naturalne kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe), za miastem dla relaksu (agroturystyka) oraz w kategorii specjalnej pod patronatem TVN Style – marka przyjazna kobietom. Dwie firmy otrzymały wyróżnienia.

Wśród zwycięzców znaleźli się: w kategorii z pola i z wody – W Dobrym Smaku. Ekologiczne Ogrody Permakulturowe, Bianca, Gospodarstwo Rybackie DADOŃ i Bryła Miodu, w kategorii ze spiżarni – WIKK.ME, Kiszonki Pana Tadka, Ancypo, Mięsny Premium by Pogromcy Meatów, w kategorii z warsztatu – Nakomiady oraz John & Mary, w kategorii w płynie z procentami – Cieleśnica SA, Miód Podlaski i Winnica Sztukówka, w kategorii w płynie bez procentów – Zakwasownia oraz Hultaj, w kategorii dla urody – D’alchémy i Kiré Skin, w kategorii za miastem dla relaksu – Kimura Glamping oraz Ptasie Radio Brzozów, i w kategorii specjalnej marka przyjazna kobietom pod patronatem TVN STYLE – Si Si Bee. Wyróżnienia otrzymały dwie firmy: Rezerwat Jabłek (w płynie bez procentów) oraz Moya Matcha (z warsztatu).

„Ta edycja była wyjątkowa pod wieloma względami. Po raz pierwszy jesienią, a nie wiosną, i w tak niepewnym dla wszystkich czasie, bez gali finałowej, ale za to z najwyżej, jak dotąd, podniesioną przez uczestników poprzeczką. Te szczególne okoliczności sprawiły, że mieliśmy jeszcze większe poczucie misji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Certyfikat KUKBUK Poleca to nie tylko nagroda. Przyznając go rzetelnym producentom, chcemy pomóc im się wybić, a kupującym – wskazać drogę do dobrego produktu, czy miejsca oraz uświadomić, jak dużo leży w naszych „konsumenckich” rękach – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.

Certyfikat KUKBUK Poleca jest symbolem uczciwego i sprawdzonego produktu/miejsca najwyższej jakości. Zostaje przyznany na rok, co oznacza, że wyróżnieni producenci mogą się nim legitymować do końca października 2021 roku. Całoroczna jest również promocja redakcyjna wszystkich laureatów. Ich sylwetki, szczegółowe opisy marek, działalności i produktów będą publikowane we wszystkich kanałach należących do platformy KUKBUK, a zwycięski produkt w kategorii marka przyjazna kobietom zostanie zaprezentowany w programie „Pani Gadżet” na antenie TVN Style.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się