Kulinarne podróże dookoła świata w popularnych warszawskich Koszykach

Okazuje się, że nie trzeba wyjeżdżać, aby skosztować w jednym miejscu smaków z każdego zakątka świata. Mogli się o tym przekonać goście spotkania zorganizowanego w Comfort Food Studio w Hali Koszyki – kulinarnym tyglu Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2020-08-17

Dzięki Hali Koszyki dziś Warszawa znajduje się w gronie największych światowych metropolii takich jak Nowy Jork, Londyn czy Florencja, gdzie w halach targowo-restauracyjnych, pod jednym dachem, tętni życie i spotykają się smaki z całego świata.Była to także doskonała okazja do zagłębienia się w długą i ciekawą historię Koszyków, i poznania szefów kuchni gotujących tam na co dzień. Wśród gości znaleźli się blogerzy kulinarni, aktorzy, modelki i influencerzy – między innymi uczestnicy Master Chefa Matteo Brunetti, Anna Nowak i Natalia Maszkowska, a także Rafał Maślak z żoną Kamilą, Eliza Gwiazda, Angelika Wątor i Karolina Woźniak.

Swoje kuchnie i produkty zaprezentowali: Sobremesa Tapas Bar, Mango Vegan, Kiełba w Gębie, Buena Vista Social Food, Soul Food, Kago sushi, Gringo Salsownia, Tuk Tuk, Batida, Smak Natury i Semolino. O powitalne napoje zadbał Bar Koszyki. Ponieważ Hala Koszyki to nie tylko restauracje, ale też miejsce, gdzie możemy wygodnie zrobić zakupy – partnerem wydarzenia został Świat Książki. Zaproszone osoby otrzymały od księgarni piękną książkę dla dzieci i dorosłych „Atlas Smaku” Wydawnictwa Olesiejuk. Natomiast od drogerii l’Erbolario – ekologiczne kosmetyki dostępne w ich ofercie.

Hala Targowa „Koszyki“ – inaczej „Bazar Ludowy“ – została wzniesiona ponad 100 lat temu przy ul. Koszykowej w Warszawie na terenie ówczesnego folwarku Koszyki. Zaprojektowana w secesyjnym stylu przez głównego architekta Warszawy Juliusza Dzierżanowskiego, dopiero jesienią 2016 roku wróciła do nas jako wyjątkowy punkt towarzyski i kulinarny, gdzie można zjeść w kilkunastu restauracjach i barach lub kupić produkty spożywcze do domu. Właścicielem i zarządcą Hali Koszyki jest Globalworth.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za zorganizowanie spotkania odpowiadała Paulina Grajek z agencji Khaki showroom.

fot. Artur Zawadzki

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się