Marka Doritos, jeden z kluczowych megabrandów firmy PepsiCo, adresowana jest do młodych dorosłych, zachęcając ich do wyzwolenia wewnętrznej energii, odwagi, podejmowania wyzwań i przełamywania konwencji. Podkreśla to hasło Doritos: #FOR THE BOLD.
Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszy szereg nietypowych i zaskakujących działań, obejmujących m.in. samplingi konsumenckie w wybranych polskich miastach, wraz z kreatywnymi wydarzeniami kierowanymi do grupy docelowej, kampania digitalowa, obecność w mediach społecznościowych, zaangażowanie influencerów, a także działania marketingowe w punktach sprzedaży (POSM). Zapowiadana jest bardzo silna obecność marki w najważniejszych kanałach VOD (video on demand) oraz wiodących portalach internetowych – w tym celu przygotowany został obrazujący nieprzeciętnego ducha marki spot reklamowy. Jego bohater smakuje Doritos i podejmuje kompletnie niecodzienne, bardzo śmiałe wyzwania, a to wszystko do rytmów znanego i lubianego utworu legendarnego zespołu.
Zobacz również
Doritos będzie obecne na letnich imprezach plenerowych o charakterze alternatywnym w największych polskich miastach, a także na koncertach i festiwalach (w tym na Up To Date Festival w Białymstoku, skupiającym artystów tworzących muzykę elektroniczną, ambient i hip-hopową, zaplanowanym na 7-8 września 2018 r.). To tylko niektóre z zaplanowanych intensywnych i niestandardowych działań wprowadzających globalną markę na polski rynek.
Spot reklamowy promujący chipsy Doritos przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z Meksyku. Za działania w Internecie odpowiada VML Poland, eventy organizuje Brave Agency, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach